GROFMATIAS: Prizanvam sa, ze ma fakt zaujal navrh jednej linky spolocne z NO ku Optime s pokracovanim Peres atd do Sace. A rovnako tak aj jedna linka do Krasnej so zachadzanim do Niznej Mysle. Aj ked sa nepozname, ale dovolim si tykanie. Pises, ze si svoj navrh poslal na prislusne miesta. Prisla Ti nejaka odpoved?
. Chodte si v piatok ci sobotu od 21:00 do prveho nocaku na NO a pozrite kolko ludi caka na THC. To iste plati aj o diere medzi spickou a tymi par spojmi, co robi 37A. Neviem neviem, ale mam pocit, ze ani v novom LV to nie je vyriesene inak (ak ano, rad sa poucim) a toto stale pretrvava, co je viac nez zalostne. Takze prosim pekne, toto je vyhoda tych expresov...Na porovnanie, kym stojim na L10 po 21:00 na NO prejde trojica busov na Furcu a jeden trolejbus, t.j. 4 rozne spoje...
Isidor
1. DPMK je dopravca. Jedného dňa tu môžme mať viacero od seba nezávislých dopravcov (ako je v civilizovanom svete bežné) a ich vzájomnú koordináciu bude treba logicky riešiť niekde na vyššej úrovni, nie v DPMK.
2. Nevidím dôvod, prečo by mal DPMK zverejňovať predbežný, neschválený návrh linkového vedenia. Jediný efekt toho je ten, že z každého análneho otvoru sa začnú sypať výkriky "oni majú 10 liniek a my len 3", príp. "zrušili ste mi priamy spoj k prastrýcovi z 2. kolena, je to celé na p94u!!!". Alebo chceš, aby takéto "názory" spoluovplyvňovali výsledný návrh? Od ľudí, ktorí si myslia že čím viac liniek tým lepšia doprava, ktorým nič nehovorí hodinová kapacita, interval, prepravné prúdy? Ktorí v živote nezažili, ako vyzerá/funguje MHD na báze prestupnej tarify? Linkové vedenie je _odborná_ záležitosť, akurát že práve v nej (a futbale a politike) si každý myslí, že je expert a má čo povedať. NIE JE. Alebo keď ti budú vo firme ajťáci budovať počítačovú sieť, tiež to majú konzultovať s vrátnikom a upratovačkou?
3. o EMtreste rozhodlo predstavenstvo ("Dobrý deň Štefan"), či nie?
4. neskáčte si do vlasov (platí pre všetkých)