Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #25483:
najťažší úsek je Krompachy - Kysak, tam by nejaké vyrovnávanie oblúkov bez dlhých tunelov nešlo.
Reply on: tbus #25482:
OK, ale tak snáď nie po celej dĺžke ? . Či sa nedá použiť žiadny súčasný úsek ❓
Reply on: TA #25481:
pri tej rekonstrukcii stavias prakticky novu trat ibaze na povodnom mieste kde boli stare kolaje
Reply on: Vladimír #25480:
myslel som skôr na tieto R než na Šarišan.

Čím to je, že prestavba trate PP - Kysak by bola takmer taká nákladná ako výstavba novej trate ❓
Reply on: S499.1023 #25479:
Keby sme sa však striktne držali požiadavky na spojenie PO - BA ako také, tak netreba tiež zabúdať na R Gemeran a Poľana cez Zvolen.

Takže by som kol. TA doplnil:

1., nie je pravda, že Prešov je jediné krajské mesto, ktoré nemá priame železničné spojenie s Bratislavou
2., nie je pravda, že Prešov nemá priame železničné spojenie s Bratislavou

🙂
Reply on: TA #25467:
Nooo, ten jedne vlak v pi do PO a v ne do BA, to už je fakt priame spojenie ako p94a. Samozrejme, že viesť 1. hlavný ťah cez Levoču a Prešov je výborná myšlienka.
Reply on: Isidor #25477:
Akej jednokoľajky? V novej trase normálne povedie kompletný 1. hlavný ťah, takže dvojkoľajka. Keďže modernizácia úseku Poprad - Kysak na 160 km/h v jestvujúcej trase by bola max. o cca. 10% lacnejšia, než vybudovanie kompletne novej trate cez Levoču a Prešov, nie je o čom diskutovať.
Reply on: Axel #25476:
Tak hovorí sa, že výstavba novej jednokoľajky do Prešova (plus zdvojkoľajnenie PO-Kysak?) by malo byť lacnejšie, či porovnateľné s modernizáciou existujúceho úseku cez Margecany...
Reply on: mišo #25463:
Minimalne v pripade Levoce to tak bolo. Odmietli ohniveho kona a pre rozvoj Levoce sa to stalo osudne...
Takisto je pravdiva historka o furmanskej loby, ktora bola v Presove proti vystavbe zeleznice.

Osobne ma dost udivuje ta vystavba novej zeleznice len kvoli tomu prestupu v Kysaku.
Prestup by sa dal zariadit preprahom lokomotivy na druhy koniec vlaku... Ale Hadari asi potrebuje volicov na dalsich 20 rokov...

*SOLARIS* maniak

Reply on: RDZ 50 #25474:
1018, eMareq, ja.
Reply on: *SOLARIS* maniak #25471:
Oki ale rob to aj na MD, nielen tu. 🙂 BTW, kto momentálne tvorí "vedenie"? Už to nie je v údajoch na imhd ako kedysi... ?
Reply on: eMareq #25470:
okej, ale mne to pripadá trochu alibistické. Kúpiť nové vozy je viac-menej OK ( hoci na úver ? ). Ale tých 19 vozov nespasí vozový park a na 2. strane radšej mohli dať starých 19 vozov na GO. Vyšlo by to lacnejšie, boli by z toho prakticky nové vozy a zároveň by ostal aspoň aký-taký počet klbákov. Lebo v podstate tým, že vyradia kapacitnejšie busy, než nakúpia, tak sa opäť len zvýši počet potrebných vozidiel - naivne dúfam, že sa skrátia intervaly.

P. S.: zišla by sa možnosť edit.

priložte kar tu

Reply on: RDZ 50 #25468:
6042 a 6030 uz prejdu na bezne linky ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: RDZ 50 #25469:
po miliontykrát píšem, nikomu z vedenia to nevadí.
Reply on: TA #25467:
Keď mám z čohosi 198 a z toho vyradím 19, lebo je to staré a zároveň mi pribudne 19 nových, tak koľko mi zostane? Vieš keď je tu denná výprava okolo 160 až 170 vozidiel (a potrebuješ aj zálohy) tak ti treba aj tých 19 na udržanie potrebného počtu. Zatiaľ, možno po 15 decembri sa to zmení.

Na vlak KE - BA sa cestujúci z PO prestupujú v Kysaku. Inak je zaujímavé, že táto iniciatíva vznikla až teraz. Dovtedy to zrejme nikomu nevadilo, alebo sa spoliehali na "vyššiu moc", že to zariadi.

BTW "Metro" - s metrom to bude mať akurát tak spoločné ten tunel. 🙂
Reply on: *SOLARIS* maniak #25461:
Dúfam, že platíš ieMHaDečku za to, že si na ňom robíš reklamu na čnds... ? ? ?
Reply on: TA #25467:
198 - 19 = 181??? Fakt sila... ? ? ? ? ?
Reply on: eMareq #25462:
no ale keď je nadstav, tak by stačilo aj 198 - 19 = 181, či nie?

Re #25463 mišo : magorina. BTW už by konečne Korzár mohol prestať písať NEZMYSLY ( ❗ ❗ ❗ ) a Hagyari hovoriť to, čo nie je pravda ( " Prešov je jediné krajské mesto, ktoré nemá priame železničné spojenie s Bratislavou. " ) Nech sa pozrie do CP a zistí, že sa mýli. ?
Reply on: mišo #25463:
tiež som o tom počul, navyše miestni furmani sa báli o svoj biznis (lobing ? )
ta co ste, toto vyssia moc v BA nedovoli ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.