Reply on: Isidor #21913:
A to si ešte nevidel fotoparódiu s vyradenou 335 na koľaji smrti s linkovou tabuľou "kríž" a smerovou tabuľou z Brna "Ústřední hřbitov"... Ale to by sme boli voči DPMK veľmi hnusní. ? Re #21914 VILL: Nuž takto... Podľa ev. čísla boli 229-ky dokonca až 3, prvý originál T2 #229, potom jej papiere získala T3 #229/II, ktorá sa neslávne preslávila nehodou na Amfiteátri a na onej fotografii je až T3SU 229/III a keď už neprežilo ev.č., tak aspoň prezývka ?
KVKV
To skrátenie bolo v rámci mesta Straussberg ,myslim že ju vykázali z hlavnej ulice.
Všetky tri spomínané predmestské trate jazdili VŽDY bez čís alebo písm. link. značenia , až po zjednotení Nemecka- proste v novej dobe im boli pridelené čísla myslim série 80 alebo 90? nemám po ruke teraz materiál.
Ešte upresním:
Linka zo Schoeneiche 1000mm končí vlastne v Berlíne v časti Koepenick (tiež niekedy samostatné mesto) , od berlinskej siete ju oddeluje mala- "prestupna" vzdialenosť prejdením pod viaduktom Sbahn. -je z druhej strany.
Linka z Woltersdorfu konči myslim u stanice Sbahn-Rahnsdorf? (musím si overiť niektoré názvy,už som zabudol) . K Berlinskej konečnej nejakej električky je to pešo takým lesoparkom asi 25min.
Aby si mal aspon približnú predstavu o tých linkách vo vzťahu k Berlinskému dp, je to asi tak akokeby v Košických pomeroch existovala extra električka zo Šace do Moldavy alebo od stanice Barca do Valalikov.