Viete co?Seru na vas, ja du domu. Lebo tu ked daco clovek povie ukamenuju ho a pritom za taku hovadinu ako ked tu dakto raz mozno v podnapitom stave napisal ze zrusia elektricky tak uz to tak.Nema to vyznam sa tu vobec o dacom bavit ked mi silou mocou chce 90% userov tohto fora vyvratit moj nazor, co sa im aj tak nepodari ? .
Jo inak Isidor z kade mozme mat K3RN ked uz nemame samotne K2, inak tie T3R.P su tie co maju tie nove cela brnensky nater? ?
a nejake nove elektricky sa daju pozhanat tu
http://www.parsnova.cz/index.php?im=19&lang=cz ?
Jo inak Isidor z kade mozme mat K3RN ked uz nemame samotne K2, inak tie T3R.P su tie co maju tie nove cela brnensky nater? ?
a nejake nove elektricky sa daju pozhanat tu
http://www.parsnova.cz/index.php?im=19&lang=cz ?
Isidor
Na druhej strane, letmý pohľad do českých dopravných podnikov odhalí, že nové vozy zo Škody či Inekonu tvoria zatiaľ všade menšinovú časť obnovy vozového parku (pochopiteľne, z finančných dôvodov) a v prvom rade sa robí všetko možné aj nemožné s vozňami radu T3/KT8 (a raz hádam dôjde aj na T6), aby sa im predĺžila životnosť za priaznivú cenu rekonštrukcie (viď pôvodný príspevok). Taký Liberec celkom odmietol koncepciu škodováckych pevných podvozkov a rekonštruuje svoje T3ky na T3R.P alebo "wany". Zatiaľ im tam tuším jazdí dokonca aj jedna súprava T2