co je vsetko vymenene? ostala povodna vyzbroj, ostal hlupy slapaci radic, stare dverne mechanizmi, povodne podvozky, nefunkcna sklzova ochrana , povodne piesocniky. Ked pojdes na navstevu do BA, tak za 200Sk mas listok do Brna a chod sa prosim ta previest rekonstrukciou Kt8, ktora ma skoro to iste co Bratislavske k2s.
nemienim sa na tom s tebou vadit, a nebudem ti vysvetlovat pojmy ako ocarime cestujuceho (pripad KE, kde aby zvyraznili clanok, daju Brnensky nater a novy interier)a skvalitnime elektricku (BA, kde kompletnu rekonstrukciu sa rozhodli zviditelnit celami od Kotasa a novym naterom) Predtym sa robili totiz reko na t3g, t3m, ale bolo to len upravou criev a ludia v tom rozdiel nevideli.
Hm , ta teraz as budeme ci Ba ci KE? Pravdou su dve veci, máme vedenie aké máme, preto sme na tom blbo, druhá vec je, ze BA je BA. je hlavne mesto a neverim, ze tam je menej ci rovnako financii, po prepocte na hocičo.
Priklad je posrate SND. To je nejake slovenske divadlo? To je zase biznis blavy, páč NIK zo slovenska sa tam trieskať nebude. Len do BA lezu fincacie od danovych polatnikov z celej SR.
Taze co ja vravim, pravdu ma kazdy, ale odťál, poťál.
My v Ke by sme sa mali starať ako vraví Bmko o to, čo je tuna za bordel.Ak by neboli ludia aki su hore na podniku, mozna by sme boli jak Ba , ked ne lepši.problem ale je, ze rozhodovania su zvycajne v kompetenciach ludi, co su troška pomimo.PEACE ?
petrzalka ma cez 100 000tisic
V KE by boli peniaze na vela veci, ale oni smeruju na vystavbu domov a podnik a vedenie nema neako chut z atraktivnovat dopravu. Neviem ci mas zaklady ekonomiky a nieco vies o PONUKE a DOPYTE. A o tom su cele kosice. nic nebude pokial nebudu ludia, ale v KE ludia chcu, ale radsej pojdu autom ako MHD do ktorej nevojdu. Mhd ma zmysel ak je interval mensi ako 20 minut a nie vacsi ako polhodina. Cely DPMK je zvrateny, treba tam vymenit 90 % riadiacich pracovnikov a do vedenia podobneho cloveka ako je Rybnicek, mozno sa potom ta MHD spamata a dokaze aj viac ako BA . Inac tak pred 25 rokmi boli Kosice najlepsim dopravne vybavnym mestom, ale vedenie od vtedy je skoro rovnake a aj ty novy idu v starych slapajach a odmietaju ist z dobou a rozmyslat nad ekonomicky vyhodnymi rieseniami. Jedine co ich zaujima je ekonomika riesenia vlastneho vrecka. Sa pozri na taky presov, o tom nikto nic nevravi yle, su len nan chvali, a ma vykonovo lepsiu reziju ako KE za menej mestskych penazi? cim to asi bude? zeby tym, ze vedenie DPMP dokaze aj kusok ekonomicky rozmyslat a vediet pritiahnut zakaznikov.
ver ze reko KT8 su jak nove teda komplet vsetko vymene okrem vozovej skrine
a mozes pokracovat+vyzera to ze by a KTckach nefungovalo buse chodim nou kazdy den niekolko krat a zatial som sa nestretol s ani jednou poruchou buse, raz bol v jednej rozbity kryci panel nad verami ale to uz je opravene ?
mozes pokracovat+vyserme sa uz na temu BA vs KE lebo sa doprava nezplesi a sa tu zahlcuje databaza, len mna fakt vie vytocit ked si niekto z BA pochvaluje BA elektricky a tvrdi ze tie Kosicke su take koli tomu ako keby sme si zato sami mohli.
V KE sa dosadil nizkopodlazny clanok, nefunkcne buse, oprava interieru a tot vsio. Stoji to 4 melony a rekonstrukcia stoji za ....
BA: K2S - opravena skrina, nobe cela od Kotasa, komplet IS system, zberac, novy interier, nova vyzbroj, novy interier vodica, klimatizacia (nie zvlhcovac ako v KE), diagnosticky system z CAN jednotkou, nove piesocniky od Diosu, dverne mechanizmi IGE o ktorych sa v KE moze snivat, nove sedadlo vodica, rucny radic LEKOV, opravene podvozky na s KB a nie CB. Tonovane skla pre cestujucich, staticky menic.
T3P - okrem kotasa a zberaca to iste co K2S -vyroba vo vlastnych dielnach.
V KE je vedenie dielni neschopne si nieco vybojovat a este aj do konca aj urobit si poriadok a zvysit efekt prace.
postoj voci IGE, rucnemu radicu, novej vyzbroji a inych dalsich veci, si vyziadaj hore na Bardejovskej. Povedia ti zbytocny luxus. to tu radsej po KE budu behat t3 z pseudo pieskovanou skrinou, polpantografom a zrychlovacou vyzbrojou, dalej nefunkcna komunikacia z B vozom u 361-414 co sa tyka osvetlenia, BUSE a pod. Mam pokracovat, alebo nestihas?
Ano ty si typickym prikladom preco je v KE taka situacia pretoze nikto nedal Kosiciam sancu a ked sa uz situacia zhorsila lebo vsetci sa trepali do Bratislavy tak pre lepsie podmienky...etc lebo v Kosiciach sa to cele posralo ale hlavne ze nikto proti tomu nezakrocil a preto sa vychodniari podielaju na rozvoji BA a nie KE.Preco?Je tu sama korupcia a aj v DPMK si vlastny zamestatnci strkaju co najviac do svojeho vrecka.Ty se len jeden z tych stovak alebo aj tisiciek ludi co odchadzaju na zapad pretoze nemaju zaujem o rozvoj svojeho mesta ale idu do BA lebo tam si odrobia svojich 8 hodin a potom aby im kazdy chodil lizat prdel.A preto je v KE taka situacia aka je.Pretoze je tu tak obrovsky nezaujem o rozvoj+korupcia, degesi a kadejaky iny buzici to tu rozvijaju akurat dole vodou a sem sa trepu madari a ukrajinci.Chcem vidiet Blavaka ako zaregauje ak mu poviem "Lunik 9" To je problem kazdeho ze chce len pre seba a tak to aj vypada.Ak sa povie Blava tak to je jedine slovenske mesto kde sa oplati ist.Povies blavakovi "Kosice" tak bez akehokolvek rozmyslania ti vyprdne "Jaaaj to tý sedlaciii debilný" bez toho aby vedel ako sa tu zije a alebo aspon sa tu pozrel.Hovorim na KE kazdy sere a preto je to take ake je.
jo jo ja chapem ale k tym rekonstrukciam
ked sa v BA rekonstruuje elektricka tak to znamena ze do elektricky dosadite displeje vsetko preverite a pripadne prihodite nove zberace no a v KE zatial bola rekonstrukcia 4xKT8 co je ovela viac penazi pretoze tam sa dosadi NP clanok+displeje co ich je v KTcke ovela viac+kompletne rekonstrukcia interieru a exterieru, vymena zrkadiel a zvonceky na dverach su vymene za sirenky a ku tomu ju treba poslat do ceska co si myslim ze stoji ovela viac, dalej tu mame rekonstruovane T3jky tiez kadeco pomenene a tiez dost draho vyslo+displeje a nove zberace mozno sa to na prvy pohlad zda malo ale je toho ovela viac ako si moze dakto mysliet, na 10 T6A5 su dosadene displeje a na jednej su aj Lekov zberace ale to asi tak vse.Zisky do DPB idu aj uz zo spominaneho Recaru a vacsich dotacii od mesta a statu.Verim ze to mate lepsie ale KE tiez moc neosocujte lebo ked povies "rumunsky zvrsok" tak si asi v KE uz dlho nebol.Co mozem pochvalit je vystavba vedenia pre trolejbusy na Dlhe diely a to z zakrivate spriahace na elektrickach a pri dosadzovani displejov do T6A5 odstranite tu ticku aby nebola pred displejom.Aj tie opravy su u vas castejsie ale ver ze keby boli kosice hl. mesto tak tiez by sme tu mali super elektrickove trate...etc
A este k velkosti blavy: Kosice maju 250 000 obyvatelov v Blave zije 450 000 obyvatelov cize sa da konstatovat ze ku 150 000 obyvatelom petrzalky elektricky nechodia, v dubravke a v okoli mozno zije 50 000 obyvatelov a uz ked to odratas tak je blava jak Kosice a zvysnych 250 000 zije v meste a ostatnych sidliskach.Elektricky tam maju dlhsie trasy ale neznamena to taky rozdiel vo velkosti ako Kosice s New Yorkom ? .
Pocuvaj vesacik, som Kosican, sice pracujuci v BA, lebo v podniku ako je DPMK odmietam pracovat i ked ho zivim. Lebo trvale bydlisko mam v KE a moje dane idu do mesta v ktorom mam trvale bydlisko. Osobne jazdim na elektricke v Bratislave a dovolim si ju porovnavat z hladiska technickeho ale aj cestujuceho. Kosice su prejavom balkanskej dopravy. Peniaze sa minaju v KE na blbosti viac ako v BA. V BA su sice vyssie dotacie, ale mesto je 2 nasobne vacsie a ma kusok lepsiu a vyssu kvalitu nosnej a elektrickej dopravy. Co KE nemozu povedat a SAD v KE bude mat lepsi interval ako MHD.
Nehodovost v BA? Vykolaj? Za 99 % nehod mozu cudzi ucastnici DN. Vykolaj? Pokial viem, uz dlho nebola ziadna a ak vies o neakej pripomen mi, lebo neviem o ziadnej a to som dobre informovany z prvej ruky. A add vykolaj, ak sa stane tak sa hlada problem a nevala sa to hned na vodica a riesi sa to. Kosice? Kolko bolo vykolaji na stanici, v USS steel, mam menovat dalaj?
dalej k nehodovosti. Cele centrum je zakolajovane v asfalte. V KE? pokial viem jedine komenskeho ul a aj ta je na vlastnom telese BKV. Tak sa cuduj, ze je viac nehod, lebo ucastnikom premavky su aj auta a v pesich zonach aj chodci. To v KE neni. V KE ak je MU (mimoriadna udalost, tak je vzdy vacsinou kvoli trati a pod). V BA je vacsinou pre porusovanie zakona 315/1996 zo strany vodicov IAD a chodcov, ktory si myslia, ze im ma dat elektricka prednost na prechode. Dalsia dolezita vec je to, ze BA ma ovela hustejsiu dopravu, nebojim sa povedat,ze 10 nasobne hustejsiu. A dravost vodicov je dost velka a z velkej casti zabudaju, ze ucastnikom cestnej premavky su aj elektricky a preto je nehodovost.
Myslis, ze Brno, Praha, Ostrava su lepsie ako BA? Este horsie a vyssia nehodovost.
Dalsi faktor je prevadzkova rychlost vozidla, v KE sa jazdi max 40 a na krivodrahe 60 . V BA sa okrem centra. kde je 30 jazdi do 60 km/h a vodic ma co robit aby stihal grafikon.
Dalsia vec je, ze v BA nema vodic strach z toho ze ho dispecer utopi, ked sa stane nehoda. A to vodic nema vobec vinu, v KE ho utopia, lebo toho znamy atd...
Preto vacsia nehodovost
A teraz sa ta pytam, co sa tu staras do civilizovanejsieho dopravneho kuta slovenska? Co sa nestaras o to, ze DPMK kupou EMtestou vyhodi 18 milionov korun do luftu, za system ktory sa tu od 1996/97 budoval. Preco sa nepokracuje v BUSE, preco EMtest? Mohlo sa usetrit niekolko milionov, to je rekonstrukcia jednej trati, alebo oprava 5 - 6 KT8. Tak sa pytam preco? preco nadavas na BA, ked polovicu BA tvoria pristahovalci z vychodu, ktory tu nasli robotu. dalsia vec, uz si volil? ak mas na to vek ovsem. spytam sa koho si volil? nie nahodou tych panov co su vo vlade a na vychod kaslu? skus sa najprv zamysliet nad sebou a ak chces nieco dosiahnut nasad si lakte a chod tvrdo makat.Lebo na zapadnutom vychode nemas sancu .
jemine... tak takto ma rozveseliť, normálne sa váľam od smiechu, ale žial cez slzy... Ako BMko spomína /som chcel aj bez vyzvania reagovať/ tak ja som "shock" chytil v Ba, keď som tam poprvé elinou šiel /vyletieť so sedačky cca 15cm nad ňu ? /, to sa v Ke stať nemôže, tu ma akurát poriadne vytrasie a úplne znechutí tá rýchlosť... (Opakujem sa ale platí to aj pre expresy /slimákov/)...
Re #20523 81-71: prosím, prosím, všetci vieme, že máš prádu /veď si Blavák a tí iba pravdu majú/, ale ZALEZ už... jedol som a nechcem aby som to opäť vytrávil... okay, maj sa a caw... ? ? ?
VLK
k montáži EMtest-u:
existuje zoznam cca 60 ľudí,ktorý začnu zajtrajškom ´´káblovať´´ prvé autobusy.Jedná sa o nekvalifikovanú pracovnú silu.Bude to vyzerať takto:3+1 osoba/ta jedna osoba je dozor nad montážou z Emtestu/ Tomu hovoríš profesionálna montáž???
Klampiari ,úradníci...všetko je to zastrešené hodinovou zadzbou 120.-sk na hodinu čistého.
To už nehovorím o práci vašich ´kvalifikovaných´´pracovníkov,ktorý na istom buse pri montáži narobili viac škody ako úžitku!
Fakt ´´profesionálne služby´´.
Typycky Blavak: Pupok sveta.
do tej vasej posratej Brátyslávy davaju vsetci peniaze: vid priklad dialnice: my si musime zaplatit za dialnice 1100 Sk, ktore nemame (tych 25 km je dialka nenormalna) a oni rovnako, pritom maju dialnic 3x viac.
- co sa tyka rekonstrukcii: mate viac vozidiel ?
- a k tym nehodam: pozri si spravy na ba.imhd.sk : vkuse nehoda, tukes, vykolajenie.
- Rumunsky zvrsok ??? Opat priklad sprosteho Blavaka: Vy totizto vidite Slovensko tak po Bystricu ( aj to prehanam ).
Ale raz mozem dat za pravdu metrowagonu, rumunsky ani nie ako ukrajinsky. Ten kto nedostane viza do vychodnych krajin na sotousenie, nech navstivi elektricky v KE. Skvosty hodne ukrajiny.
Rumunsky zvrsok by si si mohol odpustit...Zase sa nejaky velky Blavak musi vyvysovat a nadradovat...Nehovorim,ze mame fantasticke trate,ale nie su az v takom hroznom stave ako si ich nazval.A aj u nas sa rekonstruuje.Ukaz mi jednu nizkopodlaznu elektricku v BA...asi ziadna.Jasne,ze sa v BA sa rekonstruuje...ved to je hlavne mesto,je to akasi vykladna skrina SR,nie?kde idu aj nase peniaze... ?
Prepac ale to je bohapusta blbost. Košické kolaje a elektricky su zufalom stave a je totalne neadekvatne porovnavat ten vas rumunsky zvrsok s bratislavskym. Chod sa kuknut do BA a potom daco pis. Sa uvedom. Kukni sa, kolko sa v BA rekonstruuje trati a vozov a potom si to porvnaj s KE. A nehodovost? Je len logicke, ze v raz tak velkom meste, kde je viac vykonov v ramci elektrickovej dopravy, bude aj viac nehod. Ale prepocitaj si tie nehody na vykony v jednotilvych mestach. Ano aj v New Yorku je viac nehod ako u vas v KE. A co, su tam horsi vodici? Nie, je ich viacej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dopravák
Re #20523 81-71: prosím, prosím, všetci vieme, že máš prádu /veď si Blavák a tí iba pravdu majú/, ale ZALEZ už... jedol som a nechcem aby som to opäť vytrávil... okay, maj sa a caw... ? ? ?