TA: Ty budes asi o dost mladsi rocnik, ked si nepamatas vypravu elektriciek "na papeza". Vtedy sa dali do pojazdneho (bohuzial aj docasne pojazdneho) uplne vsetky, aj tie, co boli odstavene uz na vyradenie a dlhorocne "vozovnove leziaky", ktore boli bud po vacsich nehodach alebo technicky skanibalizovane. Vonku boli aj vsetky trojicky a z trate (nie slucky) VSS - Barca vznikla vyse kilometra dlha konecna.
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
Napokon, ak sa niečo robí, robia sa aj chyby. Ale aspoň, že sa niečo urobilo.
posledne kusky kolaji stamat odniesli pred 18hod. ?
Diggi