Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yeti #17564:

S týmto Vašim názorom nemožem prakticky v žiadnom bode súhlasiť. Je to typický príklad nezdravého konzervativizmu a snahy čo najviac si zjednodušiť prístup k jestvujúcim problémom. Bude nešťastím pre košickú mhd, ak Vaše názory budú naďalej prakticky uplatňované.
..."Ak sme niekde schopní autobusovou dopravou poskytnúť väčšiu kvalitu ako trolejbusovou alebo kombináciou električka + autobus (pri porovnateľných nákladoch, samozrejme), robme to".....A PREČO NIE STE SCHOPNÍ POSKYTNÚŤ VAČŠIU KVALITU ED???...
..."Viac autobusov pri vyššej kvalite oproti vyššiemu podielu závislej trakcie pri nižšej kvalite bude ekonomicky aj ekologicky lepší variant, pretože ubudne áut (veď jeden malý autobus obsadený len na sedadlá je cca 20 osobných áut - čo je ekologickejšie?).
U tých okrajových častí mesta s malými záťažami sa mi takýto „navážací” prístup videl a vidí ako bezdôvodné trestanie (a la kolektívna vina). A to nezávisle od prestupnej tarify, ktorú samozrejme treba!....TO SNÁĎ NEMYSLÍTE VÁŽNE !
KVKV: Este k tomu SEC-u. Je pravda, ze boli slusni a jednali seriozne, pretoze nejakych dost x kusov vyhoretych menicov tu menit boli a snazili sa to vybavit na slovenske pomery velmo promptne.
Reply on: BigMac #17721:
ano je to rovnaké všade ?
Peter523: pekne dobre ranko vinsujem! 😃 A co tu uz dva dni vytukavam ako datel na mobile, navyse pocas jazdy? Ale neplac, DPB je na tom, co sa (ne)koncepcnosti tyka uplne rovnako, ak nie aj horsie ako BMko ci DPMK.
KVKV: Tej Dubnice ziadna skoda nie je. Ono to chlapci nezvladli. Skoda je, ze ta zasrata Dubnica so sebou priniesla dogmu. Konkretne dogmu, ze asynchron je nespolahlivy, co je samozrejme blud. Ako je mozne, ze taky Europulse a ELIN spolahlivo jazdia? Ta Dubnica len spravila medvediu sluzbu. A nik panom EVPU nebrani(l), aby tu vyzbroj vyvyjali trebars 10 rokov.
Reply on: BigMac #17713:
Jasne ale netreba meniť svetla, peniaze sa môžu investovať na buse transparenty ale aj na 359-tke sú už
namontované nove svietidlá od secu ktoré sú napájané z baterky a žos to urobil pri modernyzácií.Netreba svetlá meniť na starých vozoch boli by to zbytočné vyhodené peniaze. Radšej dať na busečka. Výrobca vozidiel tam na montuje svetlá a to je jedno od koho.? ☺
Reply on: KVKV #17716:
Narocne sklonove pomery v Lipsku? Ved tam niesa jedneho kopca...
Reply on: Diggi #17710:
jj, snád to stihneš,kym to tam bude.a ak by som kcel nieco pridat na stranku,komu to treba poslať?ideme s kamošom teraz pofotiť velmi zaujimave veci. snad sa vydaria
Reply on: Nodes #17620:

V Nemecku sú známe tieto úpravy:
V Lipsku v 80-tych rokoch do vleč.vozov B4D doplnené motorové podvozky, neviem už či obidva a neviem tech.-konštrukčné detaily, ale videl som to -preklzovanie náprav vleku pri rozjazde, vlek nemal MG. Dovod bol v potrebe kapacitných súprav do náročných sklonových pomerov na niektorých tratiach. Všetky tri vozy napájané len z panťáku prvého voza!
V Chemnitz (K.Marx Stadt) u súprav T3D+T3D+B3D Prebehla v 90-tych rokoch ich velká rekonštrukcia, pri ktorej druhému vozu zostala len zjednodušená výbava kabíny vodiča. Voz je ale schopný samostatne manipulačnej jazdy.
Varšava-80-te roky:
V trjvozových súpravách Konstalov(kopirT1) bol občas k videniu druhý alebo tretí voz so stejným čelom ako vzadu, bez stan.vodiča. Bol to motorový vlečňák, mal pantograf alebo polopant.
Peter523: hlavne si treba ujasnit koncepciu co a preco rekonstruovat a hlavne na co ta sranda bude stat, na co mam prostriedky a kedy a ci vobec sa mi to (a ako) vrati a nie sa tu bezhlavo pustat do vsetkeho a nic potom nedotiahnut do konca (vis major T3Mod DPMK alebo T3AS DPB). A tak nejako to je aj s tymi BMkovymi zlepsovakmi.
Reply on: Esicko #17712:
Presne tak.
Peter523: ja nemam nic proti svieteniu z palubnej siete. Ale nech to ma aj nejaku koncepciu. Cestujuci sa Ti vykasle na to, ci svhetis z baterky alebo zo spagatu, on len rozlisi, ci sa v tej tramvaji svieti, alebo tam je tma. Skor vsak oceni, ked rovnaky balik penazi minies napr na elektronicke tabule.
Pivix, viem akych zvukov su schopne dieselelektricke rusne, najma ak si uvedomime, ze tie masiny na posune maju 40 a viac rokov.
Reply on: BMko #17629:

Tej Dubnice je škoda. Neviem komu prvému došla trpezlivosť, ale bolo by stálo zato to dokončiť. Progress vo svojej prvej podobe tiež nebol boh vie čo. Viac než dva roky sa skúšalo menilo.
Faktom je, že od asynch. motorov sa ustupuje.
Reply on: redburger #17707:
Ja sa ospravedlnujem, mal som tam dnes ist ja, ale nejak som sa pozabudol na osi Moldavska - Nam. osloboditeov - zel stanica, takze som tam zabudol ist to nafotit ?
KVKV: Ano, viem o tom, my ich sice nemame, ale v Krasnanoch ich je plny konecnik. A prave kvoli chybajucemu galvanickemu oddeleniu tam bol nejaky problem, takze sa najprv pani z Drahoveho uradu vyburili, ze sa norma porusuje a vzapäti na to udelili dalsiu vynimku, resp rozsirili tu povodnu. Rad by som vsak vedel, ako to dopadlo v CR, kedze aj tam plati rovnaka (podobna) norma.
Jasne BigMac ale vtedy boli menice jednoducho zapojene teraz je elektrotechnika rapidne vyssie. 🙂
Reply on: KVKV #17704:
nemať foťak v oprave,tak sa tam vypravím,aspoň niejake fotky z náleziska urobiť..... ?
Reply on: BigMac #17700:
Telesá z ŠM11 nevyhadzovať, tranzistory 6NU74sa výborne hodia na koncové stupne do znásilňovačov Transiwatt!
eMareq: ale viem o jednom velkom pluse telies zo SEC Nr. Teda ak nepocitame moznost stmievania. 120cm trubice sa lahsie kupuju vo velkoobchode ako 100cm.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.