Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a prepacte ze veci ma napadaju az tak postupne.este ma napadla taka vec,ze by sa mohli vozy t3, ktore niesu v prevadzkyschopnom stave upraviť tak,ze by boli iba tahane.tak by sa to nedalo vydumať? stanovisko vodiča by tam nebolo,ziskalo by sa viac priestoru pre cestujucich..akurat ze t3 maju stale dva zberače hore,tak neviem.Len som myslel,či by sa to nedalo vyriešiť tak,ze zadny vozen by bol proste iba tahany.niejake veci stamat povyberat,cim by bol lahsi atd.No ja sa do techniky električiek nevyznam,len vazne laicky uvazujem... ❓ ❓ ❓
Reply on: Diggi #17610:
heh aspon daco...nemyslel som za kazdu cenu nechat v prevadzkyschopnom stave....neviem v akom stave su vozy,no myslel som iba tak vies,stacilo by,ako to vyzera...v kazdom pripade ma potesilo ze ta 336 sa zachovala.a co je to sklad historickej spolocnosti?
Reply on: redburger #17606:
No vsetky nechat nemozes a ich technicky stav nie je najlepsi, si povedzme rovno a vedia to vsetci. ? Ale ak Ta to potesi ako historicka je ponechana zatial prva T3 zo serie SU/SUCS cislo 336, ktora sluzi ako sklad historickej spolocnosti ? a dojazdila tusim v roku 1998 ako C vozen trojicky 338+337+336.
Asi mu tecie do topanok a citi to .... Zbiera tu informacie a potom to vydava za svoje nazory ked mu to vyhovuje a necha si za to zaplatit. Re #17604 S499.1023:
Za nic sa neospravedlnuj - vsetci sa vezu na jednej lodi a nemysli si ze je jediny proti vsetkym - ako clen spravnej rady ma prehlad a vie o vsetkom . Snazia sa vyzmykat z funkcie co sa da .Re #17580 BMko: ? ? ?
a ešte ma predsalen napadlo niečo:ludia co byvaju popri žel. trati maju ten hluk ako vyriešený???Hlavne ked jazdia okolo rýchliky o tretej stvrtej ráno a vobec celu noc?tam niesu normy? to len v meste u ED ma platiť alebo ako je to?no, neviem neviem.Sa mozrejme nič proti železnici,tu ja velmi uznavam.ale tam sa nikto nebude pytat asi nikoho a tak to ma byť,žiadne obmedzovanie rychlosti,proste sa ide.a aj preto som v lučenci zrýchleným vlakom za cca 140 minut. no keby sa v kazdej dedine malo davat na to,ze nech je menej hluku,dojdem do lučenca možna o 300 minut.takze babky aj u nas,nech su radi,ze ich nieco niekam vozi, a nech su radi,ze maju zastavky takpovediac pod nosom.
Reply on: S499.1023 #17604:
No ja osobne pána Titla,a dokonca ani neosobne nepoznám,ale myslím si, že aj ked neskoro a vynervovaný možná uplnymi bludmi co sa tu dočítal,zverejnil svoje meno,je to predsalen pekné gesto.Myslim ze on je napriklad za presadenie ED ako nosnej,teda tak sa mi to javi,co je tu vacsina a na tom sa zhodnem i ja.Presne preto treba tlačiť na rek. E infraštruktury.zatraktivni sa tym cestujucim,zavru sa pusy nespokojnym z hlucnosti atd.Do dpmk nevidim,ale veruže sa mi to tam javi ako kopa ludi,co si len hreju miesta a do problematiky vobec nevidi.A tiez si myslia o sebe,ze su odbornici naslovo vzati.No budiš,ale snad sa to zmeni.. Ja so PTKe myslim,ze je jeden z mala, co ma aku taku prewdstavu,o com to je.A takych je tam zrejme viac,ale nie dost na to,aby DPMK razantnejsie naplnal a zatraktivnoval mhd.a tiez aj yeti je z dpmk ze? no. a este su tu urcite aj ini,ja len co tu tam precitam...a to su prave ludia,co su ochotni diskutovat a pocut aj iny nazor,nie presadzovat len ten svoj...a tak to ma byt.
a este sa chcem spytat,trocha OT ,ale preco sa vyradene eliny rozmontovavaju autogenmi a nenechaju sa nejakemu muzeu,alebo fandom,co by ich udrziavali aspon v naoko peknom stave?raz to budu skvosty.
Reply on: BMko #17601:
ten odkaz na shortiho - je tam foto z ba,asi niejaky techn. problem. No ja to tak,ze platia určité normy,to nikto neberie.Ja a asi aj shorty,sme skorej poukazovali na stálu nespokojnosť dochodcov s niečim.Je pravdou,že tie panely narobia rambajz a hlavne už ked dosluhuju,sam som toho svedkom na jazere.ale prečo sa nesťažuju napriklad matky s deťmi a tak podobne.Aj raz davno som sa dival na lamentáreň a tiez niekto z komenského sa tam sťažoval atd,tam slo akurat o to,ze hlucne boli posl. linky,teda uz len ked sa ponahlali vodici do vozovne zo šichty.... ale proste,dochodcovia su egoisti.neni vo čem. a čo sa tyka toho obluka na jazere,denne tadial chodim do a zo skoly,veru,po kazdej tej rekonstrukcii sa nic niejak citelne nezmeni,prejazdova rychlost o tom istom,popripade zavisi aj od vodiča.Kdež to obluk pred stanicou,tam by sa veru riešenie hodilo ovela viac.uplne suhlasim.
Reply on: PTKe #17547:
Vážený pán Titl, je skutočne zaujímavé a pozoruhodné, že po dlhom období nepodpisovania sa ste náhle objavili svoje vlastné meno a možnosť jeho zverejnenia. Vzhľadom na to, za akých okolností k tomu dochádza, je možné mať dôvodné podozrenie, že je to vysoko účelové.
Reply on: Nodes #17512:
Pardon, akúže sieť má Ostrava?Povedzme si to otvorene, Ostrava má drátolezy ako doplnkový systém a keby nebolo riaditeľa DPO ing. Vaštíka, ktorý je "šotoušom" prvej kategŕie a osobne by nezniesol, aby Ostrava mala menej trakcií ako Brno, tak v Ostrave trolejbusy už nejakých cca. desať rokov neexistujú. Mimocohodm, keby ste videli porovnanie prevádzkových nákladov trolejbusov a autobusov v Ostrave, tak by ste horko zaplakali.
Reply on: 1018 #17498:
Hmm, žilinská učebnica evidentne neobsahuje veľmo moderné poznatky.
Zoberme to po bodoch:
1) Hygienický chod - neviem, čo pod tým mám rozumieť, ale tichý, najmä u rábobusov, veľmo ťažko a hlavne, dnes už je autobus plne porovnateľný.
2) Autobus môže vybočiť aj viac ? .
3) Pri unifikácii mechanických častí neexistuje, nie je dôvod.
4) Áno, súhlas.
5) U autobusu možno nahradiť hydrodynamickým, elektrodynamickým, elektromagnetickým a ďalšími inými retardérmi.
6) Platí len po dosiahnutí určitých mimimálnych záťaží.

Ad prepravná kapacita: Dokáže mi niekto racionálne vysvetliť, prečo by napr. trolejbus 25 Tr mal mať inú (je úplne jedno, či vyššiu alebo nižšiu) prepravnú kapacitu ako autobus KArosa-Renault CityBus 18 M?
Reply on: SHORTY #17593:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_t6&no=1&id=27302aeef2f021f3f4f9f725&text=DETVIANSKA+&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku=

Ale musim na nieco upozornit pri tvojich prispevkoch verzus dochodcovia. Vo vecernych hodinach je dovoleny hluk iba do urcitej vyssky dB. A hlucnost trate je z technickych pricin vyssia ako dovoluje prispustna horna hranica v norme, neviem presne kolko to je, takze by som tliachal. Mozme byt radi, ze hygienici nezakazali prevadzku vo vecernych hodinach na spominanych strekach vobec. Ved ked si vezmeme aky hluk, robi rozpadavajuce sa vlnkovite BKV, tak sa ani necudujem. Budu pani tratovaci mat co robit aby sa to utisilo. Bohuzial pyta si to opravy, ale p. jurasek na to z vysoka kasle, lebo namiesto toho aby opravil obluk pred stanicou, tak opravuje obluk na sidl. Nad jazerom, ktory este viac zdevastoval ako sa dal. Bohuzial jeho podriadeny to z navarackou vobec nevedia. Ale hlavne, ze vieme vesat obmedzujuce navesti . Najlepsia metoda riesenia problemu. Toho skoro dochodcu by trebalo nahradit niekym normalnym. Najlepsie hladat niekde u zeleznicneho stavitelstva, lebo toto co robi p. Jurasek, je neunosne. Ved ohrozuje nielen cestujucich ale aj svojich podriadeny, lebo vzdy platilo v DPMK pravidlo padajuce vykalu
Mozem potvrdit slova Pvvs, v ktoreho prispevku nie je ani kusok zvelicenia. Sam som s uzasom sledoval zamery totalneho prerodu MHD a neveril, ze take nieco je mozne len v susednej krajine. Od 95-teho som bol v Brne nespocetne krat a stale sa tam velmi rad vraciam.

Kolegu snad doplnim este zmienkou, ze v centre mesta doslo ku uplnemu zruseniu uzla autobusovych liniek o velkosti cca polovice kosickej autobusovej stanice a umiestneni ako keby v KE na Nam. osloboditelov. Okrem toho doslo vzhladom k stale rozsirujucemu koordinovanemu uzemiu len v nedavnej minulosti ku uplnemu precislovaniu vsetkych trolejbusovych liniek a podla jednotlivych skupin je aj lahko dedukovat z akeho uzla v centre mesta vychadzaju.

Ale aby nebolo vsetko tak genialne dokonale, najviac mi je luto za elektrickovou nocnou dopravou, ktora bola tym najuzasnejsim javom, ktory sa dal v noci pozorovat. Vzdy pred polnocou az do rana sa v pravidelnych intervaloch na "role" (hl. nadrazi) stretavali elektricky zo vsetkych nocnych liniek "na spojeni" a ked si bol dispecer na okne isty, ze vsetci prestupili, tak generalnym signalom "volno" "spojeni" rozpustil a elektricky sa rozbehli vsetkymi styroma smermi. Raz sa mi dostalo vysokej cti taketo "spojeni" rozpustit a rozhodnut tak o case odchodu vsetkych elektriciek. Pri pohlade z okna vyskovej budovy to bol zazitok, na ktory sa proste nezabuda... 🙂
Reply on: Diggi #17598:
jj,ale sedadla tam nechať zo štyri,tí by na seba pokukávali.....Ja si dlhši čas všímam správanie sa starých ludi,česť výnimkám,ale vačšina zneužíva svoj vek a slušnú výchovu mladých ľudí.A to mne osobne vadí,že niekto ide do vozidla vyslovene s tým,že niekto mu MUSÍ uvoľniť miesto,alebo že bude proste zákonite sedieť.Ak sa to skíbi s privilégiami ktoré majú a ešte k tomu robia problémy s hlukom,tak toto mne už vadí a mám pocit ,že mi to dokonca zasahuje určitým sposobom do občianskych práv. ?
Reply on: redburger #17596:
No ja myslim ze take busy ako 6264 a 6270 by im stacili, su svojim sposobom nizkopodlazne, ved maju rozkladacie schody.... ?
Ešte odbočím od burlivej debaty...dnes videl na 608-ke velkoplosnu nalepku typu Busboard..je to nova reklama, alebo to jazdi uz dlhsie???

Dalsia sprava ako som sa docital Milan G. ml. ukoncil spolupracu s jednym ceskym webom a tak bola sekcia Kosic na tejto stranke zrusena, ale ako som videl hned tam nos ako vsade inde vopchal isty Matej B. ? ? ?
No čo sa týka dochodcov v mhd,po čiernych pasažieroch a roznych asocialoch,najvacsia neprisposobiva skupina ludi vyuzivajucich mhd.K tymto ludom mam ja dlhsi cas averziu.niesu spokojni s tym,ako v priebehu premavania L9 od NMM postupne setky sedadla okupuju,jedna baba sa dokonca nasackovala do erky a tam buzerovala mladeho cloveka,ktory samozrejme cestoval do prace,ako aj ostatni...je toto mozne?nepada ma ,aby niektore linky boli obsluhovane nejakymi sttarymi ikarusmi bez sedadiel,ze co by robili .a keby som sa nastval,dal by som im taky ikarus na 29,13 abo 12.chodi si to za polovicnu cenu,od 70 zadarmo ma to kopu priviligeii a este sa stazuju...snad ani neni pravda.im sa netreba skoro dostat nikam,oni nemyslia na ludi ktori ich de facto zivia. sak presne ,oni maju casu,nedbali by,keby sa jazdilo 10 km per hour...neni mozne..... nech si daju plastove okna a vonkajsie zaluzie a potom nech im meraju hlucnost v dome..... a este: porovnal by som to s hlukom v kostole( nic proti veriacim,aj ja do kostola obcas zajdem),kde tak radi vysedavaju...
Reply on: SHORTY #17593:
http://www.ustecketramvaje.com/lb/img/06060537.JPG

co maji povedat tito ludkovia z Liberca. Foto je uz po rekonstrukcii a prestavbe trate, ale kym tam bola jednokolajka tak T2ky v zakrute takmer brali plotiky rodinnych domcekov..tam by som vystahoval nasich dochodcov... ?

A dobre hovoris chodia zadarmo, je ich plno a este su husti ?
Je mi z toho zle, čo si dovoľujú tí naši dôchodcovia!!! Bojím sa, že ich je viac ako detí a ľudí v produktívnom veku. Dal by som im štikať 6Sk lístky až do 85rokov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vtedy by bol DP konečne ziskový!!!
Idem spať, bo sa mi chce ryhať ? ? ?
TAK AKO SOM UŽ DÁVNEJŠIE PÍSAL -APOKALYPSA POKRAČUJE a MYSLÍM,ŽE SA MôŽU ODRATÁVAŤ DNI - A TO VŠETKO VĎAKA PREDSTAVENSTVU, MAGISTRÁTU, VÚCke, NEJAKEJ STAREJ PI_I Z KOMENSKÉHO, NEJAKÉMU STARÉMU KO_OTOVI Z KUZMÁNKY.... ? ? ? ? ? ? ?

zaujímavé, že pred 100rokmi chodili tram 2-3m pred domom a nikomu to nevadilo ? ale to vtedy nechodili "Cigánky" alebo "Keď budeš moja" a keď idú 1 zastávku do Tesca alebo sa modlikať vtedy je tram dobrá....

ŠTARTUJEM ODPOČET: 1000dní do konca ED
? ďakujeme,že ste využili služby DPMK ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.