Reply on: yeti #17487:
Pouzitie trolejbusu ako doplnku k elektrickam povazujete za zhorsenie kvality MHD ako celku a tym za odradzanie cestujucich, aby sa spravali ekologicky. A viete, ze napr. ja osobne uprednostnujem trolejbus pred autobusom? Napr. aj preto, lebo mi prekaza vnutorny hluku autobusu. A ked su trolejbusy podla Vas take nevyhodne, preco napr. Ostrava a Brno maju taku siet aku maju?
Dopravák
Viete my mladí /aspoň časť/ chceme naozaj len dobre pre dopravu a je na škodu veci, že stále to viazne na jednom. A to na starej a zatrpknutej garnitúre /platí to vo všeobecnosti, pre všetky štátne podniky/. Ako by ste sa báli prijať konečne nové názory /hlavne keď sú prevdivé/ od prichádzajúcej generácie. Ja osobne nechcem, aby moje deti vyrastali v smradlavom meste, plnom áut /autobusov/ a dopravných kolón, kde už nebudú môcť ani poriadne dýchať. Chcem aby v mojom rodnom meste, konečne dostala šancu ekológia a tou je električka a trolejbus. Krásne to popísal 1018, tichý, ekologický, ekonomický... Preto Vás prosím /nemyslím Vás osobne/, ale kompetentných, nebojte sa a dajte šancu novým nápadom /názorom/, pretože čas sa kráti a mladá generácia /ktorá sa už hlási o svoje slovo/ tu je a tvrdo bude presadzovať svoje názory a šlapať Vám na krky až nakoniec zaujmeme Vaše teplé a dobre platené hniezdočka... ?
...Ten posledný odstavec myslím vo všeobecnosti...
PS: Ešte tak okrajovo, 1018 písal aj o možnosti vybočenia trolejbusu. Práve tento týždeň som bol svedkom vybočenia klobásy /kĺbový trolejbus/ z úzkej medziblokovej komunikácie /z manipulačnej trate/ na hlavnú dvojprúdovú komunikáciu, kde ešte po krajoch vozovky boli zaparkované osobné autá. No to, čo dokázalo to vozidlo, som skoro šok dostal ?. To kĺbovy autobus /príklad Ik435 by/ sa zalomil a už by sa s ním nepohlo...