Reply on: yeti #17487:
Pouzitie trolejbusu ako doplnku k elektrickam povazujete za zhorsenie kvality MHD ako celku a tym za odradzanie cestujucich, aby sa spravali ekologicky. A viete, ze napr. ja osobne uprednostnujem trolejbus pred autobusom? Napr. aj preto, lebo mi prekaza vnutorny hluku autobusu. A ked su trolejbusy podla Vas take nevyhodne, preco napr. Ostrava a Brno maju taku siet aku maju?
1018
K bodu 1 - Do sluzieb by podla mna stacilo vpisovat linku/smer napr. 180/1, ale to len za predpokladu, ze by nam vsetky busy hlasili. Lenze ako vieme 5201-5210, 4303, 5001, 5004, 5005 a vsetky elektricky okrem nizkopodlaznych nehlasia, cize musia nahadzovat ciele.
K bodu 2 - je mi uplne jasne, o com hovoris. V elektrickach mame palubaky na lavom boku v takej polohe, ze vykrutit lavu ruku k nemu je nanajvys problematicke, jedine sa to da vytocenim celeho trupu dolava o 90\' a pravou rukou natukat. A neviem si predstavit,a k by som to mal robit pocas jazdy. A este v abuse ?
3 - s tym si my zrejme nepomozeme, je to tak vsade
4 - ano, stava sa, ze ukazuju bludy, predovsetkym stare vozy, ked \"zamrznu\" panely.
5 (zacviky) - Recnicka otazka - ako sa moze stat, ze mlady vodic po 50 hodinach zacviku s cestujucimi nevie ovladat palubny pocitac? Pre mna to je nepochopitelne...
Zaver - stale tvrdim jednu vec, treba na to jedneho spravcu, ktory by sa staral o BUSE ako celok (priprava, nahravanie, vyhodnocovanie, kontrola, zaskolovanie, ZODPOVEDNOST ? ).