Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Cassovia t-busy

ad Diggi:

Díky za info. Ale přece jenom v tom mám trochu zmetek. To se od r. 2000 každý rok vystřídal jeden vůz jako služební? Nevíš které vozy byly do r. 2000 ( ne od ). Díky
Isidor #8532 Disp.f. : Este k tej nehode nevies ci RZP bola v nasadeni alebo to bola bezna DN? Ale zrejme znova vodic(ka) ignorant(ka). ?
Reply on: TA #16547:
sorry, na 100% som to dával do disp. fóra ?
Čo-to, čo tu nebolo ? :

11.8.2005 :

L 2 : 359

L 16 : 3516
L 29 : 5229
L 30 : 3510

---

16.8.2005 :

L 2 : 626

L 38 : 5243

---

17.8.2005 :

L 2 : 626
L 4 : 613

SAD - KDS :

L 800415 - 134 : 187
L 802415 - 73 : 187; odchod s meškaním asi 40 minút, keďže pristavený 170 nechcel bežať voľnobehom a navyše bol akosi zvláštne naklonený na ľavú stranu, potom prišla náhrada 187
L 802415 - 145 : 175
L 802419 - 74 : 45

---

18.8.2005 :

L 2 : 627 - o cca 13:00 zadné dvere štrajkovali a nechceli sa otvárať

5006 - okolo 13:00 stál na zast. Dom umenia v smere do centra s výstražne blikajúcimi smerovkami, potom sa pohol kamsi cez Bottovu

---

a napokon dnes 19.8.2005 :

L 4 : 613
Reply on: Cassovia t-busy #16534:
Zľavnené CL / mesačníky v Sk
1993 / 1, neskôr 2 / 45, neskôr 80
1994 / 2 / 80
1996 / 3 / 105
1997 / 3 / 120
1999 / 4 / 140
2000 / 5 / 170
2001 / 6 / 195 až dodnes

Re #16535 Papyr: Len som zvedavý, ako dlho to ešte vydrží, vzhľadom na vývoj cien nafty...
Reply on: Cassovia t-busy #16532:
Tak ja len k tej TO 5-ke dodám: Pamätám ju ešte vo vozidle ŠM 11 a bol to v princípe teplomet, zdrojom ktorého bol teplovzdušný bufík, z ktorého sálal teplý vzduch. Touto raketou sa rozmrazovali resp. ohrievali zamrznuté chladiče a motory v teréne. Keby sa niekto postavil tomuto zázraku do cesty, určite by mu z rozkroku vykukli volské oká... ?
Reply on: 1018 #16542:

To boli protekčne montované.Bývaly majster mal na to svoje dôvody.....
Spomeniem tie polmesiace v dielni.Tak uvidíme,čoho sú mechanici schopní ?
Verejne obstaravanie v roku 2005 - uzavrete: Vypracovanie projektovej dokumentacie pre uzemne konanie - trolejbusova doprava, Udrzba a modernizacia elektrickovej trate v useku Stanicne namestie - Senny trh (okrem ineho; http://www.dpmk.sk/index.php?pag=163)
Reply on: cybernetic #16522:


Jasna vec, montovali sa "v poradi" 1020, 1019, 1016, 1003 ? a ostatne aj 1008. Cize teraz 1018, 1017 a ak mame este 2, tak doporucujem 1009 a 1012. Dal by som vam aj pusu na celo, keby ste konecne nejako odhlucnili tie plechy v 15TrM na podlahe v klbe, ktore neuveritelne hlasno rezonuju okolo rychlosti 30-40 km/h. Uz to tu omielam dookola, ale je fakt velmi neprijemne pocuvat to ako cestujuci. A na to sa nemusi ani nic kupovat ?
Solaris maniak aj ja sa zucastnim stretnutia
Reply on: Cassovia t-busy #16532:
to nie je ignoracia, len nikto Ti na to asi nevie odpovedat....

Takže pokial si ja pamatam od roku 2000 boli sluzobne vozidla TD tieto:

6028 C734 tusim nejkay bordovo bielo cierny lak mal
6231 B732 cerveno biela
6257 B732 cerveno biela
6039 C734 modro biely
6042 C734 cerveno biela (GO v roku 1996)

6221 ktoru uvadzas bola TO5 a po vyradeni ju nahradial 6045 v kalsickom cerveno bielom laku (GO 1996)

6221 bol posledny bus v zlto cervenom prevedeni, ako sa kedysi malovali dielenske vozy, potom uz sa len striekali napisy dielenske vozidlo.

Tieto rozmrazovace sa pouzivaju len v zime ak su v noci velke mrazy le to by Ti skor vedel niekto z chalanov co to videli v akcii alebo im s tym rano stratovali bus ?

*SOLARIS* maniak

POZVANIE na STRETNUTIE všetkých iMHĎákov a nadšencov MHD ! ! ! ☺

Dňa 26.8.2005 (Piatok) o 16:30 hodine, na Námestí osloboditeľov - pred pomníkom sa uskutoční stretnutie všetkých iMHĎákov a nadšencov MHD.

Účasť už prisľúbili: Furčan, *SOLARIS* maniak, peto5220, CX65, VILL.

Všetci sú vítaní ! Príjdite všetci čo máte možnosť a čas ! ! !


?

*SOLARIS* maniak

Reply on: *SOLARIS* maniak #16516:
e #16516 Karosa B 932 #5201 ešte premáva s CVR "OC OPTIMA".

Sarko kuk ICQ.

?

*SOLARIS* maniak

Reply on: *SOLARIS* maniak #16536:
e #16536 Z nepochopiteľných dôvodov mi zase to čo som písal v dispečerskom fóre hodilo do diskusného. Prepáčte.

*SOLARIS* maniak

Dnes - 18.8.2005, vozidlá DPMK, a.s. na linkách:

> ELEKTRIČKOVÁ DOPRAVA:

L2: 409, 607(404)*, 617, 627
L3: 376+377, 392+393, 530
L4: 604, 606, 616
L5: 525, 536
L6: 337, 359, 389, 405, 412
L7: 388, 408, 413
L9: 361+414, 400+401, 423+424, 517(09041-2), 521(09021)**, 512(09022), 620+621
LR: 402, 403, 418, 509, 535, 605, 612
DZ-Loky: 528 (43011-2) [ Nahrádzala linku č. 2 a R3 ]
DZ-Važec: 500 (43021-2) [ Nahrádzala linku č. 9 ]

> AUTOBUSOVÁ DOPRAVA:

L11: 3003, 4302, 4303, 4307
L12: 3510, 3518
L13: 5101, 5102, 6407
L14: 5005, 5217, 5240
L15: 5214, 5229, 5230, 5232, 6408, 6286
L16: 3513, 3517, 3532
L17: 5233
L18: 3203, 3204, 3206, 3211
L19: 3507, 3508, 3514, 3521, 3524, 3534
L20: 5225, 5238, 5242, 6412
L22: 5211, 5235
L23: 5218
L25: 5202, 5231, 5239, 6226
L27: 3201, 3205, 4201, 4205, 4306
L28: 5244
L29: 5228, 5236, 5243
L30: 3526, 3529, 3530
L31: 5001, 5215, 5501, 6403, 6414
L32: 3502, 3506, 3509, 3511, 3522
L33: 5205
L34: 3005, 3202, 3208, 3213, 4301
L36: 3505, 5204, 5207, 5223
L38: 3004, 5006, 5208, 5212, 5241
L53: 4095, 4096, 4304
L56: 4094, 4310
TESCO: 6244
OPTIMA: KE 423 DN (SADka)
DZ-Hornádska: 3209 [ Nahrádzal linku č. 15 ]
V čase od 14:35 hod. do 15:10 pri zastávke SOU DOPRAVNÉ rozvážali z USS tieto autobusy:
LRA5: 4201, 4211
LRA6: 3002, 3506, 3510
Potom sa vrátili späť na svoje linky.

> TROLEJBUSOVÁ DOPRAVA:

L71: 1005, 1008, 1013, 1016, 1017, 1020
L72: 1001, 1002, 1006, 1010, 1011, 1015

> PRACOVNÉ VOZIDLO:

Údržba trakčného vedenia ( Liaz ): KE 086 CC, Moldavská cesta, od 15:00 do 15:20 hod.

* Pre poruchu vozidla T3 #404, bola linka č. 2 nahradená električkou KT8D5 #528.

** V rovnakom čase, taktiež pre poruchu bola nahradená aj NP KT #521 na linke č. 9 (služba č. 09021= garantovaný NP spoj), dispozičnou zálohou z Važca - #500. 521 nedončila posledné polkolo na linke č.9. Zo štadiónu Lokomotívy sa presunula ako PORUCHA do vozovne okolo cca 14:10 hod. 500ka urobila polkolo za pokazenú NP KT #521, a zo sídl. Nad jazerom už išla NP KT #512, ktorá vykonáva službu č. 09022.

T3 MOD #359 za od rána statočne drží na linke č. 6 bez poruchy a iných problémov.

?
Reply on: 5 #16533:
Keby si sa spytal pred dvoma mesiacmi, tak poviem Praha, ale ta po 7 rokoch nezdrazovania uz zdrazila, 1.7.

Cassovia t-busy

ad 5: díky, mohl bych ještě požádat o ceny zlvněnýc jízdenek?
Reply on: Cassovia t-busy #16467:

Rok / základné cestovné / mesačník
1993 / 3 Sk, neskôr 4 Sk / 120 Sk, neskôr 160 Sk
1994 / 5 / 180
1996 / 6 / 210
1997 / 6 / 240
1999 / 8 / 280
2000 / 10 / 350
2001 / 12 / 390
Zdroj: Košický večer, 7.11. roku neznámeho

Teraz som si uvedomil, že tu sa už celé 4 roky nezvyšovalo cestovné. Ktoré mesto sa ešte môže takto pochváliť? ?

Cassovia t-busy

už jsme si sice zvykl na ignoraci mých příspvků, ale přece jenom něco zkusím:

dostal se mi do rukou seznam s evidenčními čísly autobusů, které sloužily u troelbjusové dopravy jako služební, ten byl následujcí:

6221, B 732
6039, C 734
6042, C 734
6045, C 734

Chtěl jsme se zeptat, je-li tento seznam správně a nevíte-li někdo, kdy byl který vůz přiřazen do stavu služebních vozidel, popř. jaký měl lak vůz 6045 A K čemu vlastně ty vozy slouží. Rozmrazovač TO 5 je sice hezký název, ale nevím, co si mám pod tímto pojemm představit ?
Tak vážení, trojičky sú opäť v kurze v druhom najväčšom meste, ale ČR - v Brne ? O 14:00 tu historicky prvykrát vyšla na svoju prvú skúšobnú jazdu trojička 1531+1301+1560 (motorák T3REV+ vlek VV60LF+ motorák T3REV) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.