Chcem sa opytat - podla mojej dedukcie L 21 zachadza do arealu US Steel. Je mozne sa touto linkou len tak odviezt alebo kontroluju kto sa tam vezie? Ked som bol vo stvrtok pred VA USS, tak som videl tie kontroly - kazde auto musi otovrit motor aj kufor...
A dokonca kvôli tomu sa zrušila trať NMM - ŽS? O tom som fakt nevedel. Len sa veľmi čudujem, že tá cesta z Masarykovej k Pošte 22 sa ešte aj dnes vyskytuje medzi plánmi do budúcnosti. Jej prínos v porovnaní s potrebnými investíciami sa mi zdá mizivý. Električka do Košickej tiež nebude... Prioritou do budúcnosti v danom území by malo byť obnovenie zrušenej el. trate a nie komplikované mimoúrovňové cesty pochybného významu.
5: Ale ved to je viac 30 rokov stara vec! Vies preco sa zrusila trat NMM - ZS, ktora teraz tak chyba? Ano, elektricky museli ustupit autam a planovanej ceste z Masarykovej ku dnesnej Poste 22. Po zruseni trate na Bencurovej a napokon aj trojuholnika na Stromovej ul. sa nakoniec cesta nepostavila, aj ked sa tadial dodatocne naplanovala vetva elektrickovej trate na planovane sidlisko Kosicka Nova Ves v useku Masarykova - Priemyselna - Orechova - Secovska cesta.
K bodu 1 - Do sluzieb by podla mna stacilo vpisovat linku/smer napr. 180/1, ale to len za predpokladu, ze by nam vsetky busy hlasili. Lenze ako vieme 5201-5210, 4303, 5001, 5004, 5005 a vsetky elektricky okrem nizkopodlaznych nehlasia, cize musia nahadzovat ciele.
K bodu 2 - je mi uplne jasne, o com hovoris. V elektrickach mame palubaky na lavom boku v takej polohe, ze vykrutit lavu ruku k nemu je nanajvys problematicke, jedine sa to da vytocenim celeho trupu dolava o 90\' a pravou rukou natukat. A neviem si predstavit,a k by som to mal robit pocas jazdy. A este v abuse ?
3 - s tym si my zrejme nepomozeme, je to tak vsade
4 - ano, stava sa, ze ukazuju bludy, predovsetkym stare vozy, ked \"zamrznu\" panely.
5 (zacviky) - Recnicka otazka - ako sa moze stat, ze mlady vodic po 50 hodinach zacviku s cestujucimi nevie ovladat palubny pocitac? Pre mna to je nepochopitelne...
Zaver - stale tvrdim jednu vec, treba na to jedneho spravcu, ktory by sa staral o BUSE ako celok (priprava, nahravanie, vyhodnocovanie, kontrola, zaskolovanie, ZODPOVEDNOST ? ).
Faktická poznámka: yetiho príspevok nebol o slohu a ani o gramatike...
Re #17495 TA: Tak okrem na spomínaných novších Karosách by to malo fungovať aj na Ikarusoch rady 415 a 435. No a samozrejme na komplet Solarisoch. Tam to zabrzdenie funguje často aj pri zatvorených dverách ?
Re #17496 TA: Ak máš iba také starosti...
Ked hovorime o ucebniciach, tak aby bolo kazdemu jasno, uvediem par vypiskov z predmetu Mestske drahy, ktory sa prednasa na Zilinskej univerzite pre posluchacov odboru Cestna a mestska doprava:
Vyhody trolejbusovej dopravy:
- tichy a hygienicky chod
- moznost vybocenia z osi drahy do max. 4 - 5 m
- vyssia zivotnost nez u autobusu
- moznost uspory energie pri brzdeni (rekuperacia)
- elektrodynamicka brzda nesposobuje opotrebenie
- prevádzkove naklady su najnizsie (v porovnani s inymi druhmi MHD)
Max. prepravna kapacita vozidiel MHD/hod:
- autobus -= do 5.000 os/hod
- trolejbus = do 7.000-8.000 os/hod
- elektricka = do 15.000 os/hod
- rychlodraha = nad 1.000 os/hod (Praha 40.000 os/h)
2 grafy :
A. Percentualne -prevadzkove naklady trakcii na km/rok
B. Percentualne - prevadzkove naklady na miestokm
- v oboch grafoch su tri krivky, ktore nazorne ukazuju, ze zhruba pri ponuke miest do 1.000/hod je autobus najlacnejsi, potom sa ale poradie meni a cim vacsia ponuka miestkm/hod, tym vyraznejsia ekonomicka vyhodnost elektricky a trolejbusu pred autobusom...
Tym som nechcel povedat nic, len zacitovat ucebnicovu teoriu. ech si z toho kazdy vezme to, co uvazi za spravne...
tak si to prejdime..uvádza sa tam linka č.25 na ktorú su najčastejšie nasadzované šačianské 5202 a 5231...teda ak to bola 5202 alebo niečo staršie, tak neviem ? ale neverím, že by si nevšimol, že mu niekto spadol pod kolesá, naviac sa tam píše že si nič nepamatá, čo ked ju sejmulo nejaké auto???
Na zastávke Spoločenský pavilón v smere do USS je vyvesený CP, kde je pri odchode o 6.07 poznámka " e ", avšak medzi vysvetlivkami sa nenachádza. To, že ten CP klepal nejaký expert potvrdzuje aj to, ako je napísaný odchod o 16.?? ( teraz si presne nepamätám ), pretože za minútou nasleduje 1. poznámka, 2. poznámka k tomu istému spoju je uvedená až za čiarkou a to isté platí aj pre 3. poznámku. Teda nie klasicky : 10abc, ale 10a, b, c.
ono by to bolo síce pekné mať v každom podchode kamery, len otázkou je, ako to zrealizovať, keď v momentálnej situácii Mestská polícia nemá peniaze ani len na zaplatenie ľudí, ktorí budú sedieť pred monitormi a sledovať, čo sa deje... ? ?
Ktorý Ikarus 415.30 má zelené pásiky na čelnom skle pod displejom a nemá klmatizáciu? Dňa 18.10.2005 bol na jednej z ťahanovských liniek idúcich okolo zastávky Sofijská.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko