Reply on: eMareq #16843:
Dopravný podnik pracuje absolútne nekoncepčne. Nevyvinul žiadnu snahu so situáciou na Luníku niečo spraviť a teraz sa snaží zodpovednosť za problém zvaliť na vodiča, na cestujúcich a na políciu, pričom si z cestujúcich robí rukojemníkov.Pritom návrhov na korektné riešenie tu padlo niekoľko:
1) Na linku nasadiť na dlhšie obdobie revízorov a na základe vzniknuvších problémov zrušiť zastavovanie na Luníku, prípadne linku presmerovať.
2) Nasadiť elektronické označovače cestovných lístkov, na základe získaných dát zistiť, že zastávka je nevyužívaná a zrušiť ju/presmerovať linku.
Zmenu organizácie pohybu cestujúcich vo vozidle rámci tarifného odbavovania som ochotný tolerovať jedine v období znížených prepravných nárokov a hlavne v celej sieti liniek jednej trakcie jednotne, pričom pre potreby substrátu sa trombelusy od antabusov neoddeľujú, bo je to všetko gumokolná trakcia.
Je to nezaplatiteľné? Keď chce DPMK získať tých 34 miliónov, ktoré im uchádzajú ročne na čiernych pasažieroch, tak zaplatiť policajta za cca 10000 SK mesačne nie je také ruinujúce.
Sarko
Je to možné dodnes vidieť aj na záplatách na Fejovej ul., že oblúky sú s veľkými polomermi a v mieste odbočenia pred dnešnými potravinami, kde sa ulica láme v 90° uhle, prechádza koľaj čo najviac z jednej strany ulice na druhú.
Neskôr po roku 1964, v čase keď už spojka kvôli zrušenej nákladnej doprave stratila význam, bolo vyústenie z Fejovej ul. prerobené s odbočkou doľava, smerom ku Domu umenia a nákladné lokomotívy tadiaľ podľa rozprávania očitého pamätníka ťahali v špičke končiace vlaky do vozovne. Vodiči v špičke proste ukončili službu na konečných a údajne nebolo problémom zhliadnuť ani 5 či 10 vlečených električiek rôznych typov, vrátane T. Musel to byť veľmi zaujímavý úkaz.