Tych par mesiacov boli pomaly tri roky, ked sa vratila naspat.
Inak presnejsia trasa bola takato:
Sídl. Ťahanovce - Madridská - Americká trieda (priamo) - Hlinkova - Národná trieda - Gorkého - Námestie Maratónu mieru - Ul. čsl. armády - amfiteáter - Trieda SNP - Ipeľská - Popradská - Toryská - Moskovská trieda - Sídl. KVP, trhovisko a späť.
Ale ano, L17 naozaj chodila od 4.9.2000 na Tahanovce (Tahanovce - OD Mier - NMM - KVP) - pamatam si ako som nou raz siel a zaroven na nej jazdil novoplan. Ale tato zmena nevydrzala dlho a chodila od 31.3.2001 z Lunika 8 do Kos. N. Vsi. Potom bola opat zmena a L17 jazdila z Lingova na Lunik 8. Nakoniec sa L17 skratila do svojej povodnej trasy, v ktorej je doteraz.
Mám ja pamäť dieravú, predsa to len dobre pamätám... To boli tie veľké zmeny (september 2000) a premávala okolo Tip Topu... a tuším z Moskovskej... ? No veď ma doplnte dakto... ?
Ale ale Záchvat. Ale si sa poriadne sekol. L 17 chodila pred časom na Lingov ale nemalo to dlhú trvácnosť. Na protest obyvateľov bola vratena na pôvodnú trasu ?
Mali sme najmladší vozový /električkový a trolový/ park v strednej Europe, ale vdaka "správnej politike DPMK" sa do ED 10 rokov nič neivestovalo. Všetko sa dávalo do autobusovej prevádzky, hlavne na nákup nízkokapacitných a "ziskových" pre niekoho SU. Ono je tiež síce pravda, že autobusová prevádzka bola v dezolátnom stave a potrebovala veľké invastície, ale čo je veľa-to je veľa. Anavyše sa ešte nové KT predávali do Chorvátska. Súčasné, som počul, že aj Rusi odmietli, že sú staré. ?
Na súčasnú dobu, kedy sa ik vyrábal to bol najslušnejší veľkokapacitný stroj svojej kategorie vo východnom bloku. Myslím, že v tej dobe sa ani nič iné také nevy rábalo. Ako vševedko správne poznamenal, nedá sa porovnávať minulá doba zo súčasnými strojmi.
Záchvat