Tych par mesiacov boli pomaly tri roky, ked sa vratila naspat.
Inak presnejsia trasa bola takato:
Sídl. Ťahanovce - Madridská - Americká trieda (priamo) - Hlinkova - Národná trieda - Gorkého - Námestie Maratónu mieru - Ul. čsl. armády - amfiteáter - Trieda SNP - Ipeľská - Popradská - Toryská - Moskovská trieda - Sídl. KVP, trhovisko a späť.
Ale ano, L17 naozaj chodila od 4.9.2000 na Tahanovce (Tahanovce - OD Mier - NMM - KVP) - pamatam si ako som nou raz siel a zaroven na nej jazdil novoplan. Ale tato zmena nevydrzala dlho a chodila od 31.3.2001 z Lunika 8 do Kos. N. Vsi. Potom bola opat zmena a L17 jazdila z Lingova na Lunik 8. Nakoniec sa L17 skratila do svojej povodnej trasy, v ktorej je doteraz.
Mám ja pamäť dieravú, predsa to len dobre pamätám... To boli tie veľké zmeny (september 2000) a premávala okolo Tip Topu... a tuším z Moskovskej... ? No veď ma doplnte dakto... ?
Ale ale Záchvat. Ale si sa poriadne sekol. L 17 chodila pred časom na Lingov ale nemalo to dlhú trvácnosť. Na protest obyvateľov bola vratena na pôvodnú trasu ?
Mali sme najmladší vozový /električkový a trolový/ park v strednej Europe, ale vdaka "správnej politike DPMK" sa do ED 10 rokov nič neivestovalo. Všetko sa dávalo do autobusovej prevádzky, hlavne na nákup nízkokapacitných a "ziskových" pre niekoho SU. Ono je tiež síce pravda, že autobusová prevádzka bola v dezolátnom stave a potrebovala veľké invastície, ale čo je veľa-to je veľa. Anavyše sa ešte nové KT predávali do Chorvátska. Súčasné, som počul, že aj Rusi odmietli, že sú staré. ?
Na súčasnú dobu, kedy sa ik vyrábal to bol najslušnejší veľkokapacitný stroj svojej kategorie vo východnom bloku. Myslím, že v tej dobe sa ani nič iné také nevy rábalo. Ako vševedko správne poznamenal, nedá sa porovnávať minulá doba zo súčasnými strojmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Záchvat