Naša SAD (Lipt. Mikuláš) kúpila jeden Ikarus 435 v roku 1995. Vyzeral pekne, cestujúci ho mali radi, ale to bolo všetko. Sústavne sa kazil, bol viac v dielni než na ceste, za šesť rokov bolo treba raz meniť motor, raz prevodovku a ja neviem čo ešte. Nakoniec ho vyradili v 2003, a keď finančne podvyživená SADka vyradí nový a drahý kĺbový autobus po 8 rokoch a potom jazdí na B741, zrejme na to má sakra dobrý dôvod. Na druhej strane ten krám bol pôvodne predvádzací, takže možno sme len mali šťastie na šmejd vyrobený v piatok poobede, neviem. Ale B941E fandím rozhodne viac.
Ja predovšetkým musím povedať, že do roboty som šiel s autobusovou R1z o 8:31 z SOU dopravného, takže ja som to nebol! ? A magenta nie je slovenský výraz, presnejšie je to fuchsínova farba a počul som už aj vulgárnu skomoleninu tohto výrazu ?
Re #13488: Nemám rád ani jedného, ani druhého a za to hovoria moje mnohoročné skúsenosti...
Praha? Tá dávala na východ ešte menej peňazí než dnes Bratislava. Musíme sa zmieriť, že staré zlaté časy sú už preč. Na druhej strane môžeme byť radi, že starý režim nestihol pobúrať polovicu historického centra a také významné pamiatky ako Jakabov palác a podobne...
Re #13484: Máš pravdu! Neveril som vlastným očiam, keď som videl 60 METROV dlhú stopu od konca priecestia až po ústie križovatky s Krmanovou ul. Že sa súprava nedostala až tam, vďačí len vonkajšej koľaji, ktorá zadržala ľavú stranu náprav a viedla ju popri trati. Dokonca v konečnej fáze sa aj vyštverala späť na obrubník. Prvých 10 metrov išla súprava rovno, pričom vykoľajenie nastalo na spoji koľajníc v oblúku z koľajnice z vyšším žliabkom na nižší žliabok. Je tam zrejme zväčšený rozchod nad max. povolenú hranicu a ľavý okolesník vyšiel priamo na ten žliabok s nižšou výškou. Na pravej koľajnici som si nevšimol žiaden sekundárny žliabok, ktorý by mohol zapríčiniť vykoľajenie aj v malej rýchlosti. Ešte neviem, ktorá náprava sa vykoľajila, možno budeš vedieť.
Nebudem sa tu hádať s neakými tupcami ... možno viete toto ale kto z vás sedel za volantom VŠETKÝCH autobusov ale aj v Tam buse ?? Nikto alebo v Novoplane nemyslím Karosy,Ikarusy,Solarisy v tých sedím každý den to je jedna vec kto už z váa tu čo tu sa hrajete na machrov kto z vás už vie základy šoferovania Solarisu,Karosy ?? ktoo?? možno mi neverite mne je to jedno sedite tuna cele dni fotite autobusy a take genoviny preberate buznoviny ale nikto z vás sa nerozumie do motor nikto z vás nemá základy šoferovania mám 14.rokov a sa rozumiem tolko do autobusov a viem šoférovať čo vi ani z daleka !!!!!
a spoľahni sa, že aj 5 ročné decko ma viac inteligencie ako ty, a ked sa mu povie už dosť tak prestane, ale ako tak pozerám na teba, ty sa svojim IQ nechytáš ani na to 5 ročné decko
Giorgio Tiež ťa nechápem raz povieš že pod kecať na Diskusné potom povieš že mám byť ticho raz povieš že ik:435 je budár a potom povie že iK435 JE lepší ako karosa B941E Dovol sa mi zasmiať ked idem na 27 s Ikarusom 435 ledva ťahá do kopca Hlučné to je,Rozbité to je,Problémy su s ním a on drisne že je lepší ako B941E dovol sa mi zasmiať možno 5.ročné detsko vie lepši o tom ako ty ...
irizar