malo by zmysel zmeniť dopravu do železiarní takýmto spôsobom ?
autobusy by zo sídlisk zvážali ľudí na konečené električiek - napríklad ťahanovce a furča -- stanica, podhradová -- lokomotíva. tam by už čakali pristavené električky, ktoré by sa potom z mesta po rýchlodráhe dostali do železiarní. predpokladá to posilnenie najmä R1, ktorá by zo stanice odchádzala napríklad v dvojminútovom intervale počas polhodiny alebo tak nejako.
a hneď k tomu : R1 by sa stala štandardnou linkou s celodenným hustým intervalom - ľudia zo šace by prestupovali vo vstupnom areáli na terajšiu L26 - a ľudia z pereša a lorinčíka by využívali niečo ako kyvadlovú dopravu medzi oboma obcami - spoj by bol samozrejme koordinovaný s príchodmi a odchodmi električiek. cieľom by bolo dosiahnuť preferenciu električkovej dopravy a omnoho hustejšie intervaly pre obyvateľov šace, pereša a lorinčíka na trase do mesta a medzi jednotlivými obcami ako je to doteraz.
povedzte mi k tomu niečo, či by sa ušetrila energia, či by nebolo problémom prestupovanie a podobne - samozrejme s tým prestupom - musela by platiť prestupná tarifa. ďakujem
autobusy by zo sídlisk zvážali ľudí na konečené električiek - napríklad ťahanovce a furča -- stanica, podhradová -- lokomotíva. tam by už čakali pristavené električky, ktoré by sa potom z mesta po rýchlodráhe dostali do železiarní. predpokladá to posilnenie najmä R1, ktorá by zo stanice odchádzala napríklad v dvojminútovom intervale počas polhodiny alebo tak nejako.
a hneď k tomu : R1 by sa stala štandardnou linkou s celodenným hustým intervalom - ľudia zo šace by prestupovali vo vstupnom areáli na terajšiu L26 - a ľudia z pereša a lorinčíka by využívali niečo ako kyvadlovú dopravu medzi oboma obcami - spoj by bol samozrejme koordinovaný s príchodmi a odchodmi električiek. cieľom by bolo dosiahnuť preferenciu električkovej dopravy a omnoho hustejšie intervaly pre obyvateľov šace, pereša a lorinčíka na trase do mesta a medzi jednotlivými obcami ako je to doteraz.
povedzte mi k tomu niečo, či by sa ušetrila energia, či by nebolo problémom prestupovanie a podobne - samozrejme s tým prestupom - musela by platiť prestupná tarifa. ďakujem
eMareq
Re #11168 Sarko: Mozno je to tym, ze sa s klbovymi vozidlami v NP prevedeni nepocita a rata sa s tym, ze 15metrove budu stacit (osobny nazor). Popravde i mna zaujima, ked dosluzia vsetky klbove vozidla co bude dalej. A su take linky, kde by SU18 bol opodstatneny (cosi sa tu hovorilo o L32 - spaja viacero poliklinik/nemocnic - okrem nej?)