Reply on: 5 #11143:
Tak to je pomýlený názor. Električková doprava by všeobecne mala byť nosnou a zabezpečovať dopravu všade tam, kde nestačí autobus, ani trolejbus. Takže aj kapacita jedného električkového vlaku je oveľa vyššia. Čo sú potom súpravy dvojíc? Veď kapacitne tiež zodpovedá kĺbovej električke. A do jednej dvojičky alebo kĺbovej električky sa vojde 2x viac cestujúcich, než do kĺbového autobusu.Inak ja som hovoril len o tom, že zo strany dopravného podniku BY BOLO seriózne (nie, že tak aj urobí), ak už nakupuje len 15m verzie autobusov, aby adekvátne posilnil interval a ponuka kapacita zostala nezmenená. Nič mu nebráni, aby niečo podobné nemohol v určitých prípadoch zohľadniť aj v električkovej doprave.
A bonbónik na záver, nestačí, že zo 40 kĺbových električiek nám zostalo len 19?
5
Re #11122: Vladimír: To chápem. Ja nechápem, ak je pravda, čo písal Shorty, že pri ceste z centra na tie konečné by sa nič nemenilo... Vtedy to nemá význam.