Re 10864 Y: OK, ja som rád, keď o tých nápadoch môžeme diskutovať. Čo sa týka trate na sídl. Ťahanovce, pri trasovaní cez Alvinczyho nie je iná možnosť ako súbeh so železnicou od Rampovej po Hlinkovu. Tu žiadne železničné zastávky podľa mňa nevzniknú a ak áno, tak maximálne len pod nadjazdom Hlinkovej ul., kde je priestoru dostatok. Ak trať z Komenského, tak jedine od Krajského úradu po Hlinkovej. Od Lokomotívy to neprichádza do úvahy, pretože tam dvojkoľajnú trať nie je kde postaviť, potom by viedla miestami, kde tá 14-ka raz za pol hodiny bohato postačuje a treba si tiež uvedomiť, že výstavba prepojovacej komunikácie a nového mosta v starých Ťahanovciach sa mala budovať súbežne s ich asanáciou. A nakoniec by sa Ťahanovčania ešte museli voziť aj obkľukou a nezmyselne od začiatku sídliska na jej koniec! Čiže samé zbytočné prekážky. Vybúranie niekoľkých ulíc v obci Ťahanovce pritom predstavuje neprekonateľný problém, preto je o tomto variante úplne zbytočne čo len uvažovať. Inak som nerozumel, ako si to myslel s tou odbočkou na Komenského pri jedenástke. No a k tej Stupavskej. Prišiel som na to, že pri zastávke Sečovská je krčma, ktorá sa volá Stupavská. Najskôr si myslím, že je to hovorový názov v tejto súvislosti.
Papyr