Reply on: Y #10830:
Ja som vo svojom príspevku písal hlavne, čo je naprojektované a čo má šancu, že sa bude dať vybudovať. To, či to niekedy bude alebo nebude, je iná kapitola.Čo sa týka predstavy regiotramu, ktorú si tu naznačil, tak sa na to pozrime. Električku by si napojil na Masarykovu, viedol iba 1,4 km po železničnej trati a potom ju znova odpájal na vlastnú električkovú trať. To by bolo podľa mňa zbytočne komplikované, pretože tam kvôli krátkemu úseku budeš musieť nasadiť drahé dvojsystémové vozidlá a zložito prepájať trakcie. Tých 1,4 km električkovej trate, oddelenej od železničnej, vyjde v konečnom dôsledku určite menej. Zriadené zastávky po tejto trase toto územie aj riadne obslúžia. Vedenie električky po žel. trati je vhodné na územia mimo zastavanej oblasti, resp. pre dvojsystémové jednotky, ktoré premávajú zo vzdialenejších miest zahrnutých do integrovaného systému, so zastavovaním na termináloch, vybudovaných na frekventovaných miestach a prestupných uzloch.
Balky
Ale je to vyborne, takto sme na 1CL /4x30min) sli dvaja-tam a spät.
pacili sa mi aj ostatne kombinacie, ako cestujuci s batozinou, dospeli s detmi,dokonca zlavnene mnozstevne listky...
urcite by aj v KE nasli svoje opodstatnenie.