Reply on: bystrik #10869:
Tak ja som rôzne plány a projekty videl osobne na Útvare hlavného architekta, ale o električkovej trati na sídl. Ťahanovce cez Aničku ani zmienky. Takisto o tom nie je ani v rôznych publikáciách o Košiciach, kde sú uverejnené rôzne informácie a náčrtky z rôznych období. Ak je niekde plánovaná 4-prúdová komunikácia (zakresľuje sa ako 3 čiary, tá uprostred môže mýliť 
Sarko
Čo sa týka predstavy regiotramu, ktorú si tu naznačil, tak sa na to pozrime. Električku by si napojil na Masarykovu, viedol iba 1,4 km po železničnej trati a potom ju znova odpájal na vlastnú električkovú trať. To by bolo podľa mňa zbytočne komplikované, pretože tam kvôli krátkemu úseku budeš musieť nasadiť drahé dvojsystémové vozidlá a zložito prepájať trakcie. Tých 1,4 km električkovej trate, oddelenej od železničnej, vyjde v konečnom dôsledku určite menej. Zriadené zastávky po tejto trase toto územie aj riadne obslúžia. Vedenie električky po žel. trati je vhodné na územia mimo zastavanej oblasti, resp. pre dvojsystémové jednotky, ktoré premávajú zo vzdialenejších miest zahrnutých do integrovaného systému, so zastavovaním na termináloch, vybudovaných na frekventovaných miestach a prestupných uzloch.