Pozri sa do NR fóra, čo som tam odpísal Vladimírovi na jeho otázku k trolejbusom v NR. Že v dlhodobom horizonte zavedenie T-busov v KE košickej MHD skôr uškodilo ako prospelo.
No lenze L29 nema prestupnu tarifu tak jazdi tak ako jazdi.
Re #5368 Vladimír: Ja by som tie prispevky mazal, ak by neboli oznacene ako off topic.
Co hovorite na zavedenie 30 min. intervalov pre trolejbusy? (ako davnejsie pisal 1018 "z kuchyne DP"). Mam dojem, ze 3 trakcie su pre toto mesto trochu vela (moj sukromny nazor), a dostali sa na uroven A liniek (intervalovo). Preferencia T dopravy u nas padne.
e #2138 to si myslite ze v bratislave sa etlacia ludia ? ☺ no fakt super akoze v blave to je 1000000x horsie kazdy spoj je cez tyzden plny a ked sa u3tastntak si mozno aj najdete miesto kde si mozetesadnut .... a tu doprava v kosiciach zatial dobra zatial som sa nikde netlacil v pohode ale to je asi nahoda .... nech uz som konecne s5 v blaveee cafte ?
Nehnevaj sa na mňa, ale ako si mám vysvetliť vetu:
"A Solarisy su pre mesto ako BA,lebo tam su intervaly medzi spojmi 7,5min."
Ak si si nevšimol, Bratislava je jaksi dvakrát také veľké mesto ako Košice, takže kratšie intervaly medzi spojmi vôbec neznamenajú, že sa tam cestujúci tlačia menej.
Súhlasím. Ja sa osobne poznám s nejedným vodičom MHD a vychádzam s nimi dobre. Rovnako dobre však viem, aké všelijaké fámy niekedy v ich radoch kolujú.
Preto je informácie takého závažného charakteru ako je rozviazanie zmluvy s dodávateľom autobusov, ktorého je navyše firma vlastne výhradným dovozcom pre SR, POTREBNÉ PREVERIŤ na vyšších miestach!
Súhlasím aj s ďalším v tomto príspevku aj v príspevku #5380.
Re #5376 3001: Čiže inými slovami, Ty vlastne vôbec nemáš nič proti Solarisom. Tebe vadia intervaly na linke 19, tak?
A Tvoja veta o tom, že načo sú nízkopodlažné autobusy... Ja nemám slov - takú hlúposť, arognaciu, cynizmus a nieviem čo všetko ešte som v jednej vete už dávno nepočul.
P.S. Keď sa toľko chceš vyšantiť s Karosami B 961E, kúp si lístok na vlak do Prešova a voz sa, voz...
3001: Nie, pamätám si veľmi dobre, ako diskusiu rozprúdil Furčan, ktorý hovoril niečo o úplnom ukončení nákupu Solarisov ako značky a niektorí ste sa tu začali rozplývať na hlučných a vysokých Karosách alebo zachovaní starých Ikarusoch. Aj keď mi je jasné, že 15m Solaris nemôže kapacitne nahradiť kĺbovú Karosu, ale to už je vecou organizácie zo strany DPMK, resp. objednávky mesta a nie rozdielom medzi kapacitne porovnateľnými značkami autobusov alebo ich údržbou. Pokiaľ Solaris Urbino 18 nie je od Karosy B961 cenovo premrštený, nevidím dôvod, prečo by sa nemali nakupovať, keď sú kapacitne porovnateľné. Nízka podlaha okrem uľahčenia prepravy telesne postihnutým umožňuje aj rýchlejšie vystupovanie/nastupovanie. Okrem toho tu neodškriepiteľnú rolu hrá unifikácia parku.
No ak nevieš, "o čom" je nízkopodlažný autobus, tak ti doporučujem najprv si to zistiť a až potom pokračovať v diskusii. Inak ťa hodím pod vlak, aby ti nohy odšvaclo a potom budeš vedieť "o čom" je nízkopodlažný autobus a ja sa ťa budem pýtať, či nie si schopný vyjsť po troch schodoch ? .
no ved dobre,ja cely cas hovorim o klbovych Karosach.Ja chodim do skoly na Opatovsku a vies co je to mackat sa v 19???A o com je to vlastne nizkopodl.autobus???To ludia nie su schopni vyjst po 3 schodoch???Ja si myslim,ze najlepsie,co tento DPMK malo aj ma su Karosy B 741/3001 3002 3003 3004 3005/a nie Solarisy.A vhodna nahrada by boli B 961E!!!!!! ?
Solarisy ? ? ?
3001: K tým Solarisom, čo sa preberá na dispečerskom fóre... Čo povie vodič, je irelevantné a netreba tomu hneď uveriť. Je jasné, že údržba Solarisov je drahšia, s tým DPMK predsa musel počítať a pre pre túto značku autobusov aj vytvoriť technologickú základňu pre ich zodpovedajúcu údržbu. Veď predsa nejde o jeden či dva nejaké prototypy, ale o výrazné zastúpenie v skladbe vozidloveho parku. DPMK je výhradným distribútorom tejto značky, z čoho mu vyplývajú určité výhody pri ich nákupe, ktoré by využil každý DP, ak by sa mu naskytla podobná príležitosť. A pokiaľ je cena veľmi podobná cenám Karos, vzhľadom ku 100 percentnej nízkopodlažnosti sa nie je o čom baviť. Jediná chyba spočíva v nepokračovaní zastupovania kĺbových verzií a reč bola možno práve o tom, že namiesto kĺbových Solarisov sa budú kupovať kĺbové Karosy.
Suhlasim s tebou. Fakt, preliezat cez niektore scifi prispevky len znechuti citatela prispevkov a moze sa stat, ze mu unikne dolezitejsia informacia, prave na ukor abstraktnych liniek, alebo pasikov na vozoch.
Mal by brat ludi. Vlastne ta sluzba sa tam objavuje hlavne kvoli L4, pretoze L3 cerpaju svoje prestavky na Vazci.Shorty to dobre opisal, len sa mi zda, ze je to znova akosi nestastne. Kvoli tomu, ze L4 prestavkuje v Barci. Ak by jej zriadili prestavku na Strojari, nemuselo by sa to takto komplikovane riesit.Stacilo by zatiahnut dalej do zastavky a bolo by to OK.Usetrilo by sa na jednom zbytocnom kolecku na L4, ktoru vykonava prave cislovacia sluzba.
Tie fantomy na linke 3-4 su, ako to už niekto spomenul, na vykrytie prestávok na odp. a jedenie. Podľa zákonníka práce to musí byť 1.časť 30min vcelku. Takže tá služba sa presúva v závese za pravidelnným spojom L.3 a po príchode na Strojár ide v "predvese" pred L.4 , lebo 4-ky čerpajú prestávky v Barci a presun z Važca do Barce nie je možný, tak to vyriešili takto. Cez víkend to je trhaná 3(sólo) a cez týždeň to robí taktiež trhaná služba z nejakej Važeckej linky- s "Kačenou" (KT).
Re:Maťo Díky za tip na www.....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.