Reply on: miro #6314:
Ale aké predbiehanie sa električiek? Zrýchlená L7 v úseku VSS-Strojár by priniesla úsporu max. 2 min., takže pri súčasných intervaloch nič také nehrozí. Ani s koordináciou by som vážne problémy nevidel. Rozdiel by činil max. tie 2 min.Skôr by šlo o ten pocit pre cestujúceho, že IDE a nevlečie sa a nestojí pri každej vŕbe. Mohli by sa Jazerčania čítajúci toto fórum vyjadriť, či by expresnú L7, prípadne zastávky na znamenie brali, a či by to "zlepšilo ich vzťah" k eletričkovej doprave.
Vladimír
Neprestupná tarifa je zhubný nádor mestskej dopravy. Realita to potvrdzuje.
Re #6320 Balky: S tou zmenou kultúry cestovania trochu opatrne. V Žiline AVTD zaviedli 3.7.1988, to znamená, že riešenie dopravných vzťahov sa zmenilo z 2.7. na 3.7. Zo dňa na deň teda klesol počet liniek z 35 na 14. V Brne podobne nepotrebovali prechodné obdobie, aby zo dňa na deň skresali počet električkových liniek o desať (o 40%).
Ja tvrdím (a o opaku ma nepresvedčíš), že z dlhodobého hľadiska je jedna linka s desaťminútovým intervalom vždy lepšia ako tri linky s tridsaťminútovým. A kým toto vedenie DPMK nepochopí, nepohneme sa z miesta ani keby neviem čo bolo.