Dovolil som si skopírovať časť článku z PO.IMHD.SK :
Od 1. septembra sa ruší možnosť používať kombinácie jednorazových cestovných lístkov nižšej hodnoty namiesto jedného cestovného lístka vyššej hodnoty (napr. dva lístky za 5 Sk neplatia ako jeden za 10 Sk).
Toto považujem za ASBOLÚTNY A NAJVäČŠÍ PRÍKLAD DEBILNOSTI ( a buzerácie ), pretože DP to môže tak akurát fuk, či cestujúci kúpil 2*5SK alebo 1*10 SK lístok. Zarobia tak či tak rovnako. Neostáva mi konštatovať nič iné len, na Slovensku je to tak ...
Od 1. septembra sa ruší možnosť používať kombinácie jednorazových cestovných lístkov nižšej hodnoty namiesto jedného cestovného lístka vyššej hodnoty (napr. dva lístky za 5 Sk neplatia ako jeden za 10 Sk).
Toto považujem za ASBOLÚTNY A NAJVäČŠÍ PRÍKLAD DEBILNOSTI ( a buzerácie ), pretože DP to môže tak akurát fuk, či cestujúci kúpil 2*5SK alebo 1*10 SK lístok. Zarobia tak či tak rovnako. Neostáva mi konštatovať nič iné len, na Slovensku je to tak ...
Vladimír
JEDINOU SCHODNOU CESTOU DOPRAVNEJ OBSLUŽNOSTI ŠTVRŤMILIÓNOVÉHO MESTA JE ZRIADENIE SYSTÉMU S MAXIMÁLNYM VYUŽITÍM PRESTUPNEJ TARIFY, t.j. S MINIMALIZÁCIOU POČTU LINIEK A ZAVEDENÍM ČO NAJKRATŠÍCH INTERVALOV MEDZI SPOJMI.
Inak tu môžeme DPMK zrušiť a zaviesť dopravu pod krídlami SAD. Na Jazero bude premávať asi 24 liniek, budeš mať priamo spojenie na blšák, stanicu, jednu i druhú nemocnicu, centrum, KVP, Furču, Ťahanovcem Podhradovú, cintorín, krematórium, U. S. Steel, ZOO, Aničku, Vyšný Klátov i Darg. hrdinov - odpočívadlo. Ale potom sa nečuduj, že najkapacitnejšia linka bude mať v špičke interval 30 minút.
Čiže ešte raz - z jednej frekventovanej linky na inú frekventovanú linku NIE JE problém prestupovať.
P.S.: V Košiciach dnes nie je žiadna frekventovaná linka.