Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dopravák #6196:
Cakal som Tvoju reakciu. ?
Reply on: Dopravák #6196:
O.K.- ale kde budú jazdiť 14-TRM ? ?
Tak ? asi ma chcete zničiť... obe fóra za dnešný deň po 5 podstránok... ? ?

Z dispečéra odkaz pre rl:
Re #2350 rl: súrne potrebujem 12 korunové lístky (samozrejme štiknuté)...
Re #2353 rl: to si píš...


? ?
Ináč, dnes na dispečérskom fóre posledná výprava trolejov...
Už od septembra TROLEJBUSY po NOVOM...
? Kĺbové L70!!!!!! ? Áno, vodiči L71tiek budú vykonávať prechod medzi linkou L71 na L70... ?
Reply on: eMareq #6194:
Neviem. V iných mestách je tiež zvykom vylepovať nové CP s predstihom.

Inak, dnes som sa na DPMK informoval ohľadne chaotického nasadenia NP bričiek. Bolo mi povedané, že ich to mrzí, ale vraj na to v zhone počas prípravy nových služobákov celkom zabudli, že zmena sa dotýka aj zastávkových CP. Ale teraz to už meniť nebudú, pretože od 1.9.2004 by mali garantované spoje opäť sedieť.
Inac k tym zmenam v doprave. Mal som telefonat, ze uz sa vyliepali nove CP zmenenych elektrickovych liniek, i ja som si vsimol podozrive pohyby pod mostom VSS, kde sa robilo nieco so zastavkou, kde stoji L3. Nieje to nejako skoro (logicky by to malo byt z noci 31. 8 na 1.9)? Naviac budi to dojem, ze uz sa obnovila prevadzka po starych trasach.
Reply on: balky #6126:
Prosím Ťa, ako môžeš položiť takúto otázku? Tebe nič nehovoria pojmy ako "manipulačné obratisko"? Ak by sa spomínané obratisko realizovalo, v prípade nehody na trati na Jazere alebo inej príčny sa mohli briky obracať na Spišskom nám. Teraz musia v Barci a NAD sa musí ťahať až pod most pri VSS. Takto je to lepšie?

Re #6185 Dispečer: Presne naopak. Linka č. 34 jazdila len po Ferrocentrum a linka č. 34A až na blšák.
Reply on: Dispecer #6166:
Niet zac.
Reply on: TA #6176:
Dotycny MAN meria 15 m. Cenovo je urcite nad Solarisom.
Už keď sa bavíte o tej 34-ke. V DPMK ani CP nevedia napísať poriadne. Podľa nich je hlavná pošta v MČ Západ :
http://www.dpmk.sk/Line.php?MENU=1&FROM=1&DIR=34&ID_STOP=&ORIENT=1&ID_LINE=&SEL=2&ORIG_STOP=0&LINE_ORDER=0
Reply on: eMareq #6188:
Šak, ja som tu mapu nerobil. Ale aj mne sa to zdá logickejšie.
Reply on: Dispecer #6187:
Az na to, ze premavka k OC Cassovii nebola celodenna (nie ako dnes), ale v urcitom case (od - do). Preto sa mi zda logickejsie, ze 34A premavala az po OC Cassovia a 34 len po ferak.
Reply on: eMareq #6186:
Doma mám vytlačenú schému k 29.07.2001, tam nájdeš mnoho nevídaních liniek. A je aj na webe: http://www.kosice.sk/mhd/mapa1.htm
A teraz som sa spametal z displaymi nie 34: ale 11: a vo vnútornom nie 343 ale 113 Madridská a 34A už nejazdí.
Reply on: Dispecer #6185:
Nebolo to nahodou opacne? Ved v r. 2001 zachadzala 34 ku OC Cassovii, a ta mala napis 34A.
Reply on: Vladimír #5222:
34A chodila zo vtedajšieho Ferrocentra na Madridskú.
Sarko a ešte dodnes 34A jazdí. 28.08.2004 som sa vozil aj 34A ale na vonkajších displayoch bol nápis 34: a vo vnútri 343 MADRIDSKÁ. ?
kto chce sa baviť o budúcnosti mhd v košiciach (sci-fi) nech mi napíšte váš mail, lebo kecať na fórach tu nebudeme bo sa nadriadený stránky www.imhd.sk/ke/ naseru.

3005 - ?
Reply on: Dispecer #6182:
máš mozog na severnom póle?
Akých 15-20 miliónov.
Keď 12 m. solaris stojí 8.9 milióna -15 metrový okolo 10 mil.
Tak ja odhadujem cenu tak asi 12-14 miliónov.

3005 😛
Reply on: TA #6181:
Ten autobus má sotva 16 metrov a nie 18. Cena 15 - 16 metrových autobusov je približne od 18 miliónov - 20 miliónov Sk.
Reply on: 3005 #6177:
Takže je to tak. A nevieš koľko stojí? (aspoň približne)
Toto iste som poslal i na mail ke@imhd.sk
D Ô L E Ž I T É O Z N Á M E N I E

Od soboty 28. 8. 2004 od 0.00 hodiny sa zavádza |podmienečné zachádzanie všetkých spojov nočnej linky č. 103 do Krásnej nad Hornádom na zastávky „Golianova“, „Most“, „Lackova“, „Kostol“, „Kultúrny dom“.| Jedná sa o tieto spoje:

Staré mesto - Železničná stanica: 0.00; 1.00; 2.00; 3.00
Juh - Colnica: 0.09; 1.09; 2.09; 3.09
Nad Jazerom - OC Važec: 0.19; 1.19; 2.19; 3.19
Juh - Železníky, cca: 0.32; 1.32; 2.32; 3.32
Staré mesto - Železničná stanica, cca: 0.38; 1.38; 2.38; 3.38

To značí, že |ktorýkoľvek z uvedených spojov na požiadanie zájde na vyššie uvedené zastávky.| O vykonanie zachádzky musí požiadať cestujúci a to takto:

1. Ak chce |nastúpiť na ktorejkoľvek zastávke na základnej (doterajšej) trase linky a vystúpiť na niektorej z vyššie uvedených zastávok v Krásnej nad Hornádom|, požiada o vykonanie zachádzky vodiča daného spoja pri svojom nástupe do vozidla, pričom uvedie svoju výstupnú zastávku.

2. |Ak chce nastúpiť na niektorej z vyššie uvedených zastávok v Krásnej nad Hornádom| a vystúpiť na ktorejkoľvek zastávke na základnej (doterajšej) trase linky:

a) najneskôr do 45 minút pred odchodom požadovaného spoja od Železničnej stanice Košice telefonicky požiada o vykonanie zachádzky dopravný dispečing DPMK telefonicky na číslach: 64 07 431 alebo 64 07 432, pričom uvedie požadovaný spoj, svoju nástupnú zastávku, telefónne číslo a meno (alebo názov).

b) podľa vyjadrenia zmenového dispečera DPMK vyčká na jeho kontrolný telefonát (overenie požiadavky) a potvrdí svoju požiadavku.

|_Upozornenia:_|

1. K zastávke „Krásna nad Hornádom – Motorest“ sa nezachádza.
2. Kvôli ceste v rámci Krásnej nad Hornádom sa zachádzka nevykoná.
3. Pri telefonickom „objednaní“ zachádzky, kvôli nástupu cestujúceho v Krásnej nad Hornádom neskôr ako 45 minút pred odchodom požadovaného spoja nezaručujeme splnenie požiadavky v požadovanom čase (záväzné je až telefonické vyjadrenie zmenového dispečera DPMK).

|Pre cesty cestujúcich vzniklé podmienečným zachádzaním nevznikajú žiadne iné osobitné prepravné alebo tarifné podmienky|

DPMK
--------------------
Zdroj: visiace oznamenie na autobusove zastavke OC Vazec.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.