Teraz pozeram Nasu a ludia sa stazuju na DP.Hlavne na to,ze je nafajcene vo vozoch na konecnych.Komu sa to uz stalo,ze nastupil a ovalil ho dym z cigariet?Co si o tom myslite?
Pokial viem, tak vsetky Ampermetre su vlastne milivoltmetre so zakladnym rozsahom 60mV (kedze tak velky prud sa priamo merat neda) a paralelne je k nemu bocnik + ciachovane vodice. Cize staci zmenit bocnik (vodice skracovat a predlzovat neslobodno) na polovicnu hodnotu oproti povodnej a hned pristroj ukazuje polovicnu hodnotu.
Ja som na súpravu 369+368 úplne zabudol. Všimol som si ju včera, ale nie je náhodou odstavená na 7. koľaji? Keďže má zberače dole, asi je to naozaj jej koniec.
Neviem ci tu uz bola taka infoska,ale voz 369-368 je odstaveny na 8 kolaji vo vozovni a ma dole pantografi.Dufam,ze to je jeho koniec lebo uz sa sni nedalo jazdit.
4 Vsevedko: Aha zle som ta pochopil . A co by sa dialo keby to bolo menej? Skodilo by to nejak zariadeniu? (poprosim detajlne vysvetlenie ked si najdes cas pripadne mailom).
Pivix:Veď som napísal že minimálna hodnota rozjazdového prúdu je 200 A a že ďalšie znižovanie neprichádza do úvahy. Balky:Ak sa vozidlo chovalo normálne,tak bol pravdepodobne použitý nesprávny A-meter.Nemal ten A-meter tenký rámik?
Dakujem vsetkym za objasnenie situacie okolo 414.
Svojim sposobom klobuk dole pred DP, ked si znova trufol spojazdnit ako solo voz, ktory im dlhe roky robil napriek...moznoze predsa len bude posluchat.
Je pravda, ze kym ostatne eliny maju pri rozbehu 400A aj viac, na 414 to dosiahlo max. 200A. Kedze sa to iste dialo aj pri brzdeni, s riadicom sme tipovali na zle zaradeny bocnik od meracieho pristroja.Ale rozjazd bol v pohode, nezdal sa mi lenivy.
Mozno je to zavada, ktora ako spomina Sarko, vznikla az po SP.
Ja som to myslel ze 200A a menej. Cize povedzme ze by obmedzili rozbehovy prud tak, aby pri rozbehu neprekrocil 100A. Dalo by sa to? Predpokladam ze rozjazd by bol lenivejsi... Za normalnych okolnosti co som si vsimol pri agresivnejsom rozjazde dosahuju hodnoty prudu cca okolo 400A.
Pivix:Zrýchľovač nie je konštruovaný na dlhodobejšie zaťažovanie jednotlivých stupňov,preto je najnižší stupeň rozjazdu 230 A a to sa ešte doporučuje používať len výnimočne.S trvalým obmedzením max.rozjazdového prúdu na 200 A by to žiadna T3 dlho nevydržala.To vie len K2 so svojim "Pojazdom",keď sa pred zrýchľovač zaradí ešte predradný odpor,dimenzovaný na trvalé zaťaženie.
Podľa mňa je to porucha vozidla, ktorá sa vyskytla dodatočne. Čo tak sledujem, je celkom bežné, že po vykonaní prehliadky sa vozidlo vráti do dielní aj niekoľko krát, kým sa im podarí opravovaný kus skrotiť a skonsolidovať. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mišo h