Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Janosko #9661:
DPMK nie je Krnov a na nízkopodlažákoch zas vodiči nevedia, že sa to dá len treba zmeniť nastavenie v BUSE. Bodlo by hromadné preškolenie... ?
Co poviete na to,ze 337 nehlasi zastavky 1018 hovoril,ze chyba jeden kablik.Realita DPMK
Reply on: Janosko #9658:
Bola ale len do tej nehody....tuším, že Sarko má nejaké fotky ešte zo súpravy 414+415+416. Po oprave sa skúšala, ale nakoniec to vzdali a prehodili to. Vraj 414-ka stále skratovala, alebo také niečo.
Reply on: Maťo #9657:
Ano ja viem, ale narážal som na to, že pri odpájaní C vozov trojičiek by nám ostala 414+415 a nie 415+416.
Ahoj Diggi.Bublinka ide zatial dobre.Dufam,ze uz nebude skapinat.Inac 414 nebola nahodou aj v 3-jicke ako 1 voz?
Reply on: Diggi #9655:
Súprava 414+415 tu nie je aj preto, lebo sú to vozne z rôznych dodávok. Od marca 88 začali jazdiť 408 až 413. 414 z tej istej dodávky bola nepárová a v prevádzke sa objavila až neskôr. Tak od júna 88 ako 414+303. Sóla boli vtedy absolútne neznámy pojem. 415 až 424 došli o viac ako rok neskôr a tak sa aj pospájali.
Reply on: Janosko #9651:
Bublinka nezdochla? ?
Reply on: Janosko #9651:
Ja len upresním. Tuším, že to bolo začiatkom 90-tych rokov, keď sa trojička 414+415+416 detailne pozrela do útrob kamióna. V DP bola filozofia, že vozne po ťažkých DN nemôžu jazdiť ako A-čka naviac so 414-kou mali dosť veľké preoblémy aj po oprave. Nakoniec ju hodili ako C-čko , teda 415+416+414. Zánikom trojičiek ostala 414 odstavená preto dnes máme súpravu 415+416 a nie 414+415, ako by nasledovala v rade. DP pokiaľ viem mal v pláne dať dokopy 5 súprav, neviem už či na MOD alebo ako 361 v každom prípade vytiahli po niekoľkých rokoch do ulíc 414-ku. Tá bola vtedy po veľkej prehliadke a podľa mňa je vôbec úspech, že znova jazdí sólo. ?
Reply on: Vševedko #9653:
Ale teoreticky sa da obmedzit max. odoberany prud nie? Akceleracia nebude taka velka (pripadne pociatocna tazna sila) ale siet nebude tak zatazovana. Ci?
Reply on: Vševedko #9652:
Alebo použitý nesprávny A-meter, z CS-ky do SU-čka:-P.
Reply on: Janosko #9651:
Ak to berie 200 A na jazdu, tak to bude skôr problém v R-stykačoch než v lepení palcov...
Ahoj Balky.Ty si Ervin?Inac 414 bola dnes na skusobnej jazde.Je to voz po havarii,ktory bol kvoli tomu dany ako privesok za 361-tku.Viem si to predstavit koliska to je ako vsetky privesky vo dvojickach.A co sa tyka lepenia palcov robila to aj ako privesok cize zrychlovac ani nebol vonku (asi). 8-
Reply on: Sarko #9648:
Preco by som mal automaticky nadavat aj na ostatne? O den neskor som siel s 361 a ta mala plynulu jazdu.
Islo mi len o to, ze 414 mala technicku zavadu, ktora by sa na vozidle ani po SP nemala objavit. Jazdit sa stym dalo, no riadic si musel na to zvyknut a naslapovat zakazdym jazdu az na podlahu (aj pri pomalej jazde). Ak nasliapol len jemne, napr. na 30km/h, voz tak pribrzdil, ze vsetkych vo vnutri hodilo dopredu. Je teda jedno, ci je to bezne vozidlo s cervenokremovym naterom, alebo zelenobielym, od vozidla hoci "len" po SP som to necakal.
Nehovoriac o tom, ze pri max. zoslapnuti jazdy mal odber len 200A (aj pri brzdeni).Zeby novinka, nizkospotrebova elina?
Reply on: Sarko #9648:
Ano ak by 414 nebola v súprave s 361 tak je to len klasicka červeno-krémova T3.
Reply on: Balky #9636:
Áno, máš pravdu, ja som bol nejakým nedopatrením v tom, že na týchto generálkach už polovičné osvetlenie nie je. Ono to človeka aj zmätie, keď v KE sme zvyknutí, že aj pri plnom osvetlení svieti len pár svetiel :-S

Čo sa týka #414, ako to nadávaš, tak by si mal potom automaticky aj na všetky ostatné. 🙂 Celá finta 414-ky spočíva len v tom, aby v súprave s 361 nepôsobila groteskne, tak sa len úplne mimoriadne naniesol nový bielo-zelený náter, zmenil pantograf za polpantograf a doplnili displeje BUSE (bez čelného displeja). Pri riadnej SP bol náter opäť obnovený a doplnený aj čelný displej BUSE pre možnosť samostatnej prevádzky ako sólo. Inak aj teraz je to stále bežné vozidlo po bežnej SP, len s menším vylepšením.
Reply on: Diggi #9639:
Je smutne, ze sa pod strednou opravou chape len instalacia BUSE transparentov a osadenie reflektorov(ktore uz tam raz boli osadene-takze je to len naprava fuseriny DP) a ze sa vobec nikto nepozrel na jazdne vlastnosti voza. O to zvlast, ze s tym vozom museli zajst do haly a predpokladam, ze tento vykon museli vykonavat pracovnici dielni, takze museli vidiet, ze pri malom nasliapnuti ten voz neskutocne spomali.No napriek tomu tuto zavadu neodstranili.
Alebo je to "modernizacia" a la DPMK? Rachotine da novy lak, novy BUSE transparent (o reflektoroch nehovorim) a potom sa tvari, ze dalsia elina je zmodernizovana? ?
Reply on: SHORTY #9637:
vozy:
06011 - 06012 6 410-411 ?
06041 - 06042 6 400-401 100%
25 6262
34 4301
Reply on: SHORTY #9643:
Aha tak to je potom jasne ?. Tie stromy tam este dlho budu... ?
Reply on: SHORTY #9637:
Tak ono aká je v skutočnosti snaha Tatier o obnovu plne vystihujú vyjadrenia týchto ľudí:
TURISTI STRÁCAJÚ ZÁUJEM O TATRY
Televízna stanica STV 1
Správy STV; 19.30
06.01.2005
Autor: KAVULIČOVÁ Ladislava
Ľ. BAJANÍK, moderátor:
"Turisti strácajú záujem o Tatry a nie je to len následok kalamity. Tatranskí hostia čoraz častejšie kritizujú služby, zlú dopravu a privysoké ceny. Prevádzka niektorých tatranských penziónov je reálne ohrozená. Stratili dve tretiny hostí."
L. KAVULIČOVÁ, redaktorka:
"Tlačenica a zmätok, taký majú turisti dojem z tatranských električiek. Počas sviatočných dní sa stalo, že prišla iba s jedným vagónom."
maďarský turista:
"Pokúšali sme sa do vagóna natlačiť, no museli sme vystúpiť a išli sme radšej vlastnými autami."
Miloš ČIKOVSKÝ, hovorca Železničnej spoločnosti, a.s.:
"Našou snahou je šetrne zaobchádzať s finančnými zdrojmi a preto zbytočne nenasadzujeme navyše súpravy. Cestujúcim sa ospravedlňujeme."
česká turistka:
"Presne táto situácia, čo sa teraz stala týmto Maďarom, tak sa stala aj nám. A bolo to dva roky, tak je vlastne vidieť, že asi sa nič nezmenilo za ten čas."
L. KAVULIČOVÁ:
"Mnohí vravia - sem už neprídeme. Radšej zaplatíme za kvalitné služby v Rakúsku alebo vo Švajčiarsku. Úctu k návštevníkom pritom dokazujú zdanlivé maličkosti."
Ivan HORSKÝ, prevádzkovateľ objektu:
"Môj známy, pán (...) už prestal ku mne chodiť z toho hľadiska, že v niektorých strediskách, kde chodil sa lyžovať, normálne neexistujú toalety."
L. KAVULIČOVÁ:
"Ľudia ich hľadajú v hoteloch pri zjazdovkách a nie sú zadarmo. Celodenná lyžovačka pritom stojí aj 700 korún."
Ján MOKOŠ, primátor mesta Vysoké Tatry:
"Rozhodovali sme o tom, či dáme mobilné WC do priestoru priamo lanovky, ale koniec koncov v tých podmienkach je to tam ťažko prevádzkovateľné."


Tak potom sa nečudujme, že tam ľudia nebudú chodiť. Ani samotné paskvilné "Mesto Vysoké Tatry" ani Zločinecká Spoločnosť nemajú o zákazníka ani minimálny záujem, vedia len naťahovať paprče za peniazmi.
Reply on: Pivix #9641:
Samozrejme, že sa dá aj v zime, lenže tam je momentálne prístup iba po koľajniciach a stromy boli orezané len v minimálnej možnej miere aby prešla tram, keď ich sťahovali do depa. Museli by vyčistiť aj okolie trate......

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.