To Omni_817: Oni to tak nazvali ze skusoba prevadzka... Kym sa skonsoliduju tak ta tzv. skusobna prevadzka bude trvat este pol roka. A nevidim problem v tom zeby sa revizori nenaucili robit s citackami ale problem je v pruznosti zavadzania tohto systemu ako funkcneho celku...
To SHORTY: Je to smutne ked na obnove Tatier pracuju tak ako si popisal. Predpokladal som ze budu preukazovat omnoho vecsie usilie. Vela statov dba o prijem od turistov lebo je to lacny zarobok ale ten nas ? .
Inac betonove patky by sa mali dat robit aj v zime lebo uz existuju rozne betonove zmesy ktorim nevadi nizka teplota pri tvrdnuti. Skor sa mi zda ze im tak velmi na tom zalezi ze to ostane v takomto stave este min 1-2roky...
To SHORTY: Je to smutne ked na obnove Tatier pracuju tak ako si popisal. Predpokladal som ze budu preukazovat omnoho vecsie usilie. Vela statov dba o prijem od turistov lebo je to lacny zarobok ale ten nas ? .
Inac betonove patky by sa mali dat robit aj v zime lebo uz existuju rozne betonove zmesy ktorim nevadi nizka teplota pri tvrdnuti. Skor sa mi zda ze im tak velmi na tom zalezi ze to ostane v takomto stave este min 1-2roky...
Balky
Inac, dal som si jazdu na 414.Hnus, hnoj, vrak,budar,...to su vsetko nazvy, ktore ho plne vystihuju. Jazdne vlastnosti ubohe(cudujem sa, ze ho vobec v takom stave pustili do prevadzky), interier kabiny...(neda sa to slusne opisat), ovladanie buse transparentov bez manualu.Sranda bola na konecnej, ked bolo potrebne nahodit kod DO VOZOVNE.Najskor to bol symbol deti, potom Vyhradene pre Domov soc.sluzieb(ci tak nejako), vzapati Vyhradene pre DPMK...Nakoniec sa do vozovne slo s cistym transparentom.A na vedlajsej kolaji sa o to iste pokusala riadicka z tiez BUSE-ovej T3 (pravdepodobne 337)