Reply on: monoblok #85144:
"K bodu 4, existuju manualy, ako spravne servisovat kazde auto ci autobus. Potom je to presne o tom, ze nepustis do prevadzku autobus, ktory ma vaznejsiu poruchu, lebo niekde ostane visiet. Pre vodicov by mali existovat tzv best practises, teda ako spravne jazdit s danym typom autobusu. Ktore zavady treba hlasit a s ktorymi sa este da jazdit bez toho, aby to malo nasledok na prevadzku daneho vozidla. Kvalita servisu sa tiez hodnotit, su na to ukazovatele, ktore sa sleduju."Best practices môžeš po vodičoch vyžadovať vtedy, keď ich bude niekto kontrolovať, viď môj bod č. 2 v #85124.
Čo sa týka kvality servisu, neviem, či má zmysel hodnotiť ho, ak vyzerá tak, ako to popísal tbus v #85130.
Každopádne, autobusy s poruchami, ktoré sú závažné natoľko, aby autobus nebol vypravený do prevádzky s cestujúcimi, odstavované každopádne sú. Doba opravy však je tiež závislá na dodávke náhradných dielov.
monoblok
2 Hovori o setreni na nespravnych miestach. Najvacsia blbost je riesit spotrebu novych autobusov kvoli par euram na vyplatnej paske pre vodica, lebo ten nasledok bude stat omnoho viac. Ale na Slovensku je vela ludi schopnych uvazovat max v dlzke volebneho obdobia, ved teraz posetrim palivo, dostanem par eur a to, ze ten autobus o 5-6 rokov bude trapenim pre vodica uz nevidim.
K bodu 4, existuju manualy, ako spravne servisovat kazde auto ci autobus. Potom je to presne o tom, ze nepustis do prevadzku autobus, ktory ma vaznejsiu poruchu, lebo niekde ostane visiet. Pre vodicov by mali existovat tzv best practises, teda ako spravne jazdit s danym typom autobusu. Ktore zavady treba hlasit a s ktorymi sa este da jazdit bez toho, aby to malo nasledok na prevadzku daneho vozidla. Kvalita servisu sa tiez hodnotit, su na to ukazovatele, ktore sa sleduju.