Čo keby si si miesto pozrel? Ja som za pozrel do fotomapy, pretože 700 km kvôli (kôly) tomu cestovať nebudem a konštatoval som, že tam (na východe) fakt nič nie je.
Vďaka za obrázky. Urobilo mi to radosť.
Lokomotiva bola vyrobená v roku 1917.
Povodne jazdila na trati Langenthal - Melchnau - Bahn (LMB)
Na tom prednom šedom dieli boli povodne aj nárazníky na spriahanie s normálne rozchodnými vagonmi na podvalníkoch*. Preto poloha háku aj nárazníkov bola vyššia než je na normálne rozchodných vozidlách. Viac zo života mašinky v domovskej zemi ako aj ukážka prepravy vozov na podvalníkoch je na týchto obrázkoch, http://www.suisse-express.be/compagnies/Asm/RVO%20(Regionalverkehr%20Oberaargau)%20(OJB+LJB+LMB)/Ge%204-4%20126/index.html
*/ Podvalníky boli malé podvozky, ktoré umožnovali prepravu normálne rozchodných vagónov na úzkorozchodných tratiach. V Čechách sa to dodnes sporadicky prevádzkuje na Jindřichohradeckých místních drahách /JHMD/
Spomína sa tam informácia, že ročne električky prepravia v Košiciach 20000 cestujúcich. Možno malo byť povedané, že denne. I keď aj na deň mi to pripadá málo.