Ahojte, akurát som si čítal plán mestského zastupiteľstva na 16.12. Čo sa týka DPMK, sú to body 20 a 22. (https://www.kosice.sk/mesto/samosprava/mestske-zastupitelstvo/2018-2022/zasadnutie/32). Vyzerá to ta, že v rámci celého projektu sa plánuje nakúpiť 58 kusov CNG autobusov, no v rámci teraz uvoľneného množstva prostriedkov sa ide obstarávať iba 1x18m a 2x12m CNG autobus. Druhý bod sa týka obnovy ďalších zastávok v rámci III. etapy. Aspoň sa niečo hýbe v tomto smere
.

Dispecer
1. Základ toho, prečo sa toto deje je, že sa tu začalo od začiatku storočia nakupovať skôr nárazovo, než priebežne, čomu klinec po hlavičke dal ten veľký nákup v 2013 (o 2 roky budú tie vozy po životnosti). U starších vozidiel máš z pochopiteľných príčin vyššiu poruchovosť (najmä ak veľkú časť svojej životnosti sa na nich podpíšu problémy nižšie). V 2023 to bude oveľa väčší prúser (to už začnú odchádzať pravidelne všetky), ak sa dovtedy nenakúpi viac vozov.
2. Slabá kontrola techniky jazdy u vodičov (a z toho vyplývajúci jav, že ak sa pridelený voz presunie k inej partii vodičov, tak do pár dní je odstavený - viď #85116).
3. Slabá kontrola udržiavania kultúry pracoviska (myslím tým kabínu vodiča a podobne).
4. Poddimenzovaná starostlivosť o vozidlá v servise. Tu si nie som istý, či to je nízkou kvalifikáciou mechanikov (lebo lepších nevie DP zaplatiť), ich nízkym počtom (a nestíhajú) alebo inde. Zrejme mix.
Zas, ja som skoro ráno videl presúvať sa nejaký malý SOR na 54 smerom na KVP...