Reply on: Dispecer #85124:
Toto sa da vyriesit tak, ze si bud vozy objednas v opcii, ktoru casom uplatnis alebo si rovno rozdelis dodavku, povedzme kazde tri roky mi dajte 30 novych vozov. Zase neockovam, ze vsetky SORy pojdu prec v roku 2023, jedine zeby sa opat urobila podobne velka obmena.2. Pokial viem, setrit motory u CNG Citelisov mal nariadit niekto z DPMK, coho vysledkom boli prave lenive motory. Ale toto by vedeli skor samotni vodici povedat.
3. Ak pridelis konkretny voz konkretnej skupine, tak sa to da ocakavat, ale maju to tak aj v inych DP. Toto by sa malo komplexne riesit s bodom 2.
4. No kvalitnych ludi musis aj zaplatit, dalsia vec je, zeby sa to malo dosledne aj kontrolovat. Ono zase ked necha DPMk jazdit roky autobusy po rozbitej ceste Jana Pavla II, tak sa necudujem, ze tie autobusy za chvilu skoncia.
Yogi616
Len problém vidím v súčasnom systéme, kde sú vodičom pridelené určité vozidlá a ak ich vypadáva z 71/72 viac ako 12, tak sa nebudú presúvať inam. Myslím si, že v situácií, keď sme radi, že tu má kto jazdiť, treba nechať vodičom istý komfort. Ak sú na svoje vozidlá zvyknutí, tak brať im ich nasilu nevidím ako riešenie. Zároveň však píšem, že ak by sa aj klbáky škrtli na 12ke, problém to nevyrieši, nakoľko súčasná trasa spôsobuje to, že v špičkách sú tie vozidlá plné.
Ale ako píšem, malý SOR, resp. elektrobus (ako tomu bolo minulý týždeň niekoľkokrát) nemá čo robiť na takej nosnej linke.