Armovanie sa nedáva ani do pevnej jazdnej dráhy typu Rheinfeder, ktorý sa aplikuje v Bratislave. Skôr by sa bolo dobré opýtať projektanta, kde na tieto novoty prišiel, čo tým sledoval a ako to bude vyzerať po pár rokoch prevádzky.
Žiaľ, ak je konštrukcia urobená tak, ako sa robí v Košiciach, potom sa to nechová úplne ako PJD, pretože podvaly sú voľne uložené a samotná zálievka betónu nie je vystužená oceľou, teda sa nejedná o železobetón.
Na podštrkovej rohoži je štrk frakcie 16–32, na ktorom sú na betónových podvaloch uložené koľajnice, následne vrstva betónu a na to vrstva modifikovaného asfaltu.
Košice obstarajú z eurofondov 9 kusov 18-metrových dieselových autobusov spĺňajúcich najprísnejšie emisné normy a 9 elektrobusov.
Celková suma bude 6,8 milióna eur, z toho 5,8 milióna eur zo zdrojov EÚ.
To je fakt smutné, že sa Bager, ktorí podbíjal kolajnice na B.Nêmcovej a Zimnej ulici vyrovná ultramodernéj podbíjačke, ktorá narozdiel od Bagra podbíjala len rovný úsek (bez zákrut)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023