Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUKYmhd #82049:
To s tou kolónou vôbec nie je pravda. Semafór na watsonovej statočne dorovná kolónu pri Amfiku, ba čo viac, predĺži jazdnú dobu aj smerom nazad. Len tak mimochodom, minulý pondelok som si dal s 19tkou preteky, od zastavky TU smer KVP, ja pešo, 19tka cez Watsonku. Tú 19tku som stihol ešte na novej nemocnici, keď som pešo bol na amfiku skôr a rovno prišla X6 na SOŠa. Takže toľko k cestovnému času. Keď silou mocou potrebujú obsluhovať watsonku, nech, linka 22 to zvládne. Inak je to totálny nezmysel, vzhľadom na šírku cez víkend "nepokrytej" časti. /nezabúdajme na botaniku a L7, a druhá časť watsonky je už pokrytá 12/. Takže 19tka cez Watsonku je totálna kravina ktorá nemá žiadne logické opodstatnenie, okrem toho, že to tak byť "musí", a že idú voľby.

Je to rovnaký nezmysel, akoby som som sa teraz začal biť zato, aby 71 a 72 odklonili z Ružovej nie okolo galerky ale cez Považsku a špital a na SNP s napojenim pri magistrate. Poďakovalo by sa mi zopar študentov z intráku, a tí zvyšní by ma išli vyniesť v zuboch. Veľmi podobný pomer a o trošku menšie zdržanie spôsobila táto zachádzka 19tky. Nezmysel, blbosť. A napiš si na to čo chceš.
Dámy a páni, rekonštrukcia na slovenský spôsob.
Reply on: rpopo #82045:
Naopak ja si myslim ze je to len narovnanie trasy L19 ak s nou cestuješ alebo si cestoval garantujem Ti ze vdaka zachádzke na Watsonovu nestoji tolko v kolone a nema problem sa pripojit ku komunikacii pri Amfiteatri ako tomu bolo predtym. Predtym usek od TU po Afik aj 10 minut kym sa pripojil. Dalsia vec pri tom klučkovani smer TU a potom Zimna, kde ked sa vytáčal tak zachadzalo vozidlo az na trat a autobusy sa museli uplne "lámať. Čiže nazvime to narovnanie trasy a ma to svoje vyhody aj za cenu maleho predlzenia jadzneho casu. Aj tak neskratil čas nikdy kedze stal v kolonach. Posledna vec je naozaj oblužnosť Watsonovej kde cez vikendy nejazdilo absolutne nič. Teraz tasm jazdi linka s pravidelnym inzervalom a ostane cez vikendy jedina kedze predpkladam po otovoreni Komenskeho vratenie L14 do povodneho stavu.
Reply on: P1X3L3310 #82044:
Zastávky sú predsa využívané linkou 12, akurát by sa nariadilo zastavovanie aj pred križovatkou s Letnou.
Reply on: P1X3L3310 #82044:
Dá sa tá podmienka nájsť na nete alebo aspoň uviesť, kde to je a odcitovať to znenie?
Lebo sa mi zdá silne uletená - zastávku, ktorá je síce napr. kvôli pešej dostupnosti potrebná, ale má nízku potrebnú frekvenciu spojov, scivilizovať proste netreba?
Reply on: afeno #82028:
Vidím, že sme sa neporozumeli.
Oba tie prípady na čermeľskej strane boli povyše Loky (medzi zastávkami Havlíčkova a Letecká) a ten prípad na ťahanovskej strane na Kostolianskej (medzi zastávkami Vodárenská a Májová - to som si dokonca kvôli tomu normálne zo zvedavosti zašiel autom za busom až na Kostoliansku, aj keď som tam nemal cieľ, taký začínam byť „zašoutoušený“). Odvtedy som tam nebol.
Takže netvrdím, že je to pravidlo, mohla to byť len viacnásobná náhoda a môj pocit, ale môj dojem je ten, že akonáhle sa tým okrajom mesta bežne s busom len na prestup na briku pustí naraz bus až do centra mesta, zanedlho sa odtiaľ nájde zopár ľudí, čo to začnú používať.
Nebavím sa samozrejme o tom, koľko ľudí je v linke 14 pod Lokomotívou a pod Mierom - to je logické, že viac, ale o tých ľudí samozrejme nejde, tí majú aj iné možnosti.
Ani netvrdím, že to tak treba urobiť všade, ale napr. pre Čermeľ a spol. by sa podľa mňa oplatilo ten bus ponechať po Maratón aj po výluke Komenského - ale už priamo cez Komenského (a so státím len Havlíčkova - Poliklinika Sever - Maratón). Okrem bývania je to aj silný rekreačný cieľ a jeho dostupnosť (a teda aj ochota ísť tam MHD a nie autom) by sa tým podstatne zvýšila.
Reply on: P1X3L3310 #82044:
To nič nemení na fakte, že je to priam knížkový príklad toho, prečo si kúpiť auto a do MHD viac nevkročiť. 🙂
Reply on: Nata11 #82042:
lebo v jednej z podmienok €bordelu na poskytnutie € na rekonštrukciu bolo že rekonštruované zastávky musia byť vyťažené istým počtom spojov za deň
Reply on: Nata11 #82042:
Dobrý deň, stránky imhd.sk nie sú stránkami prepravcu teda DPMK a.s.; Pre Váš prípad prosím skúste kontaktovať prepravcu DPMK a.s., konkrétne viac info : http://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti
Dobrý deň. Chcem sa opýtať zodpovedných za zmeny trasy liniek, prečo autobus č. 19 zachádza na Watsonovu, Botanická záhrada, B. Nemcovej ??? Malo to byť asi len dočasné riešenie, ale týmto kúzlom ste úžasne predĺžili čas, kedy ľudia potrebujú hlavne do centra a k žel. stanici. A keď, už ste ich mohli dať spoj v častejších intervaloch, ako napr. X2 ktorá chodí každých 5 min. skoro prázdna a neviem k čomu ???
Reply on: mi.v #82038:
"Dlouhý směny jsou, ale těch je jen pár. Mnohdy ale není vidět, že z 9-hodinové směny se opravdu 8,5 hodiny nezastavíš. Pak je jiná věc přístup některých momentálně inteligenčně handicapovaných takykolegů."
Reply on: irizar #82039:
Kamarát, čo v DPP robí mi napísal toto:
"Inzerovaná částka 35000 Kč je hrubýho, je to takový to číslo vycucaný z prstu. Hromada příplatků z toho umí udělat o cca 10k víc peněz."
Reply on: mi.v #82038:
Podobná diskusia prebehla na k-reporte, kde zúčastnení vodiči tvrdili, že pod tridsať čistého idú zriedka. Čo je pri súčasnom kurze cca 1150 eur, a myslím že za podstatne humánnejších podmienok než ponúka DPMK.
Reply on: N/A #82036:
Pred polhodinou som šiel s taxi z Ruzyně, bus pred nami mal tú reklamu na zadnej časti. Taxikár mi povedal, že on by to za tie peniaze nerobil, hlavne pre to ranné vstávanie. A tvrdil mi, že v Prahe sú aj služby od siedmej ráno do siedmej večer (neviem, či to je pravda). A samozrejme, nech nezabúdam, že to je 35 000 v hrubom.
Reply on: rpopo #82033:
Presne, tam by pokojne stačilo predlžit nastupistie, aby tam vosli dva busy za seba. Teraz je pristresok JCD pred prechodom, ale ludia cakaju az za nim, a druhy v poradi, ak otvori dvere pred priechodom tak aby ho neblokoval, nastava tam zmatok. Ak tam nestoji Eurobus, tak sa da potiahnut dalej, vojdu dva busy. Ak tam vsak stoja autobusy Eurobusu, uz je problem. Rovnako aj v smere do centra, busy DPMK su vybavene za 15-20 sekund, ale ked tam pride Eurobus, tak treba rano cakat niekedy aj minutu, kym vsetci povystupuju cez jedny dvere
Včera som bol na bielej noci sa previezť Ikarusom a musím povedať že takto pohodlne sa mi v MHD nesedelo už veeeeľmi dlho. (Ikarusom som bol naposledy ako malý chlapec, tak som si chcel oživiť spomienky) Ale musím pochváliť DPMK lebo Ikarus vyzerá z vonkajšej strany veľmi pekne a zachovale.
Reply on: rpopo #82033:
Dobre beriem, trebalo by skôr odkloniť iné linky keď tak, lebo prechádzať cez tri pruhy nie je bohvie čo. ?
Ja by som mal návrh.... za každý ďalší semafór v Košiciach by som požadoval sterilizáciu na tom podpísaného obyvateľstva a hlavu tvorcu nápadu. Veď celé mesto už je jeden veľký semafór, okrem toho zrovna na Moldavskej by semafór vôbec nič nevyriešil, pretože sa tam sype obrovské množstvo ľudí a tok áut nie je stály /ako napríklad na Dneperskej, kde bez semafóru na druhú stranu len sotva prejdeš/, a zhodou okolností práve tá Moldavská nie je problematická vôbec. A že tam je autobus ? To treba riešiť inač, napriklad predĺžením zastávky alebo úplne najideálnejšie by bolo linky idúce napr. do smeru SNP a DP odkloniť na koľajnice. Pri smere z mesta sa tam prestupy už nekonajú, pretože je možné presypať sa na inej zastávke, a električková zastávka je ajtak drtivú väčšinu času nevyužitá.

Na tému semafóry doporučujem sa prísť pozrieť na Kuzmányho, to je dokonalý príklad toho, ako sa to robiť nemalo. 🙂
Reply on: romeo #82031:
treba podchod abo nadchod, ne semfor, napr. pod furcou by sa celkom zisiel

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.