Mám otázku na nejakého pamätníka, ako prebiehala MHD v košiciach počas návštevy pápeža v roku 1995, poprípade ktoré linky boli posilnené a ako kde sa zvážali ľudia. Ďakujem vopred.
Mal by som jednu otázku na pamätníkov:
Je možné, že C 734 #6032 dojazdila v 90.rokoch ako dielenské vozidlo? Alebo bola vyradená ako štandardný linkový autobus?
V prahe bude slávnostne otvorený úsek pre dynamické dobíjanie elektrobusov. Riešenie až velmi pripomína trolejbus. Súčastou slávnostného zahájenia bude jazda historického trolejbusu T400
A pre koho by si tu Popradsku rozsiroval medzi Toryskou a Triedou KVP? To uz skor potrebuje vyriesit Ipelska, ktora nestaci a aj preto sa ludia na KVP obavali vystavby na Girbesi, byvala Lechkeho je v hroznom stave a este dalsie auta smerom do mesta, lebo zeby sa napojil Girbes na Janigovu, tak to nikoho nenapadlo, aj ked pri panickovskom pristupe Kosicanov, ze prejst par metrov na zastavku je obrovsky problem, tak neviem, ci by to naslo uzivatelov. Jazero by urcite nejake P+R potrebovalo, ale ta elektricka neviem, podla mna je to uz do mesta dost pomale spojenie, to by chcelo expres po Presovskej s prestupom dalej, nikto nebude z auta v Ke presadat, ked MHD pojde 40 minut. A co sa tyka brownfieldov, asanacne pasmo,Jazero-priemyselny areal, kasarne, prakticky medzi zeleznicou a Hornadom az po dedinu Tahanovce, to len taky rychly nacrt, kde vsade je este volne miesto
Ano, ďalšie vstupy ano. Ale s pránovaním P+R parkovísk a zohľadnením rozvoja MHD (električiek).
Veď nie sú ani žiadne plány, žiadne projekty pre územné rozhodovanie, tým pádom nie je ani odhad nákladov. Mestečko sladko spinká.
Nemyslím, že projekt Nová Terasa je nejaké šialené zahusťovanie.
Samozrejme súhlas, mesto nemá poriadnu koncepciu a nie je ono iniciátorom skutočného územného plánovania.
To je najväčší problém.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Troll