Reply on: 1018 #8190:
Áno, doteraz som bol presvedčený, že k tomu Košiciam chýbajú nezakúpené súčasti systému.Faktom však zostáva, že ovládanie a spojazdnenie systému BUSE robí problém viacerým mestám, nielen Košiciam. Napríklad Libercu, Hradcu Královú, Pardubiciam, Bratislave...

Vladimír
Rozdiel medzi BUSE a R&G je skutočne najmä o grafike, ktoré je u BUSE na neporovnateľne vyššej úrovni. BUSE umožňuje krajšie a rozmanitejšie a často lepšie čitateľnejšie fonty...
A tu by sme už aj skončili. Vo všetkom ostatnom sú systémy porovnateľné. Až na cenu, ktorá je u R&G niekoľkonásobne nižšia. A práve tá spôsobuje v slovenských podmienkach, že podniky, ktoré si kúpili R&G a nie BUSE, môžu paradoxne poskytovať cestujúcim kvalitnejšie informácie vo väčšom počte vozidiel, pričom samé môžu disponovať (a disponujú) najrôznejšími dopravnými štatistikami, o ktorých môžu podniky s konkurenčným systémom BUSE iba snívať. Nie žeby BUSE nevedelo niečo, čo vie R&G. Vie, ale za takú cenu, že na Slovensku to nikto nekúpi.
A tak košický DP má krásne supersvietivé displeje s informáciami v dvoch riadkoch, ale to je asi tak všetko. Či vozidlo šlo alebo nešlo podľa cestovného poriadku, to zistiť nevie. Či vodič na zastávke zastavil alebo nezastavil, to zistiť nevie. Či vodič na zastávke otvoril dvere alebo neotvoril, to zistiť nevie. Či došlo k neoprávnenému vypusteniu cestujúcich mimo zastávky, to zistiť nevie. Kedy vozidlo šlo mimoriadne do vozovne a s akou technickou poruchou, to zistiť nevie. Akú odchýlku od cestovného poriadku má, to vodič zistiť nevie. A mohol by som pokračovať ďalej a ďalej.
Asi tak.