Reply on: Vladimír #8179:
Podľa Tvojej teórie "nespoľahlivosti ľudského faktoru" (Ozaj, chodievaš k lekárovi? A nebojíš sa??) sa čudujem, že u vás ešte vodič ručne (!!) otvára a zatvára dvere...nezvládol by to Mielec? A spoľahlivejšie? A vôbec, mali by ste sa obzrieť po nejakom autopilotovi do "systému", nech tých nespoľahlivých vodičov rýchlo povyhadzujete...Ale no.
Povedzme to tak. Vodič je zodpovedný za jazdu spoja. Vodič je zodpovedný za cestujúcich. Vodič je zodpovedný za stav vozidla. VOZIDLA...ktorého základnou súčasťou je informačný systém. Vodič s ním MUSÍ vedieť robiť, a spoľahlivo. Tebe by sa páčilo, keby sa ho ani nedotkol. Fajn. Tak sa chcem opýtať: Čo môže, čo vie a čo naozaj urobí prešovský vodič v prípade mimoriadnej udalosti, operatívneho odklonu, krátkodobej výluky alebo hoc len náhodného "preskočenia" jednej zastávky (ó pardón, systém je predsa dokonalý, beriem späť)? Bude sa prizerať, ako mu palubák veselo vyhlasuje zastávky vzdialené stovky metrov? Alebo ho pre istotu úplne vypne?
Nerob z vodičov idiotov. Rutinne stlačiť štyri tlačidlá na konečnej (áno, dokonca aj jedno tlačidlo na každej zastávke) by zvládlo päťročné decko (viď niektorých diskutujúcich na fóre ?). Je to práca a povinnosť vodiča. Za ktorú je v neposlednom rade platený. Takže zádrheľ je v tomto prípade niekde inde a ty to veľmi dobre vieš.
Čo sa týka Prahy, tak neviem či bol od leta 2002 "celý systém vymenený". Tipujem však, že nie. Akurát sa začal používať poriadne. Príď a uvidíš, že funguje. Z pohľadu cestujúceho vravím, že prakticky dokonale (stratiť sa je holá nemožnosť). A o tom je reč.
eMareq
Cakal som na OD Beta o 11.29 prisla L22, ktora mierila na Letecku akademiu. Z druhej strany neprislo v tom case nic (prave na tomto mieste sa tieto linky stretavaju) potom nasledovalo cakanie na 11.49. Ano spominana L22 nakoniec prisla s minutovym meskanim (11.50) v sprievode L29 stojacou za nou (tusim ze, to bol ten isty bus, ktory vyrazal o 10.21 z Leteckej akademie). Mam ju nafotenu, aj ked velmi '22' asi vidiet nebude.
Takze chybna je databaza DPMK.
-
K L27 - vcera som sa pozeral na slubeny CP spominanej linky. Vetva 27A bola zalozena 21. 10. 2000 a zrusena 31. 3. 2001 (presne 5 mesiacov a 10dni - pre statistov) pricom minimalne 3krat do dna jazdila ku mlynu (raz skoro rano a 2x o vecer), zbytok jazdila len po OC Branisko.
Nasiel som tieto zastavky v zatvorkach spominaneho CP
(OC Bukovec)
(Masokombinat)
(Hydina)
(Mlyn)
Avsak v poznamkach som nasiel pod 'e' - premava az ku zastavke Nad jazerom - Mlyn