Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Hlavne nechapem, preco sa Komenskeho uzavrela cela naraz, ked aj tak nie je tolko kapacit, aby sa makalo na celej dlzke naraz. Mali zavriet polovicu, tu dokoncit, sup zavriem druhu dokoncim a hotovo. Nie, tu sa zavrie BN v zime, kedy sa nemoze pracovat, aby sa o par mesiacov na to zavrela aj cela Komenskeho a sposobilo to solidny kolaps. Navyse vobec sa na tu vyluku nepripravili obchadzky uz aspon den vopred, aby sa na to dokazali miestny pripravit. A vrchol je ta super zastavka na Cs Armady ZC, tam to doslova zavana pruserom, ked ludia stoja na ceste a cakaju na autobus ?
nevie niekto náhodou, aké sú to detektory pri Stanici a vlastne po celej trase IKD? pracujú na základe infračervenej detekcie alebo optickej?
Mohol by som sa opýtať na zdroj informácie ohľadom katalógu LC 735.1011?
Absentuje tam KEB 05-66 v. č. 27680/1990, poistená u DPMK do 11/2003. Štatistiky výrobných čísel od nadšencov zo spvd.cz tvrdia, že by malo ísť o #6110, tá tu však má inú ŠPZ.
Je šanca dopátrať sa k pravde?
Reply on: veteran #81205:
zapchali sme si uši a oči a nezaznameli sme žiadne výpadky a ani sťažnosti ?
Reply on: Yogi616 #81207:
Pravdu povediac, ani neviem o tom, že to malo byť spolu, ja som tie projekty neštudoval. Ale príde mi to také košické, to skomplikovať najviac ako sa len dá a že prava ruka nevie čo robi ľava. Nie, teraz sa nenavažam do DP, aj v minulom prispevku, situaciu s vodičmi a vozmi chápem, ale nato trebalo myslieť skôr a na inom mieste. Rozum sa mi zastavuje pri pohľade na dianie v tomto meste.
Reply on: rpopo #81206:
Robila sa na Bardejovskej kanalizácia, preložka sietí a pod.?
A dobre vieš, že Komenského mala byť spolu s Havlíčkovou, lenže to zas tu boli experti, čo mali čas a potom na poslednú chvíľu urobili MEU a tam boli len tie uzly.
Reply on: veteran #81205:
Čo sa týka komenského, najlepšie je, že aj keď robili Bardejovskú, ktorá je presne o dva pruhy užšia, tak jeden pruh ostal prejazdný. Tamto majú 2+2 pruhy, a predsa je uzavretá miestami kompletne. Existuje na toto nejaký logický dôvod ? Ostatne, druhá vec je, prečo sa vlastne komenského nerobilo priamo s Havlíčkovou, NMM, Kuzmányho ? V tomto meste je totalne všetko postavené na hlavu.

A samozrejme, že je všetko v poriadku. Som pomerne kľudny človek a dokažem sa povzniesť nad veľa veci, ale dopady tejto výluky na cestujúcich, ktorých sa tá výluka ani netýka, sú zjavné. Ja si ani nepamätam, kedy naposledy, keď som šiel na trolejbus, tak skutočne ten spoj aj prišiel. Obvykle som mal šťastie na ďalší, ale stalo sa už aj to, že neprišiel ani ten. A vrchol to dosiahlo niekedy pred dvoma či troma tyždňami, keď som cestou z Terasy na ťahanovce napočítal štyri nevykonané spoje a jedneho dilina s nadbehom. Spoj 71 nikde, spoj 72 nikde. Potom sa s obrovskou eufóriou na zastávke dovalí 71tka, naplnená tak, že ak sa tá SORka nezlomila vtedy, tak sa nezlomí už nikdy, po výstupe na NO zisťujem, že, vlastne už druhá desiatka, ktorou som chcel pokračovať je v čase odchodu už na palackého. Čakám teda 51tku. To bola najnaivnejšia vec, akú som v čase výluky mohol spraviť. Prišla až ďalšia 10tka, 5 minút zmeškaná. A nasledujúca 51tka nešla mimochodom tak isto. Zdôrazňujem, že vtedy bola výluka iba na VSS. Len toľko, k službám cestujúcim a spoľahlivosti MHD.... Pokiaľ niekde nie je električková trať, tak využivať MHD vyslovene neodporúčam.
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20514414/nahradna-autobusova-linka-x2-sa-vracia-na-tomasikovu.html

Tvrdenia o „zbytočnom uzatvorení Čsl. armády“ vychádzajú podľa nej z neznalosti procesov na modernizáciách električkových tratí.
? ? ?

„V špičke na tomto úseku nasadzujeme 20 autobusov za hodinu v súhrnnom intervale 3 minúty a nezaznamenali sme doteraz ani žiadne vážnejšie problémy a sťažnosti,“ uzavrela Karaffová.
Pani zlatá, a tie výpadky a ich sanácia vozidlami z iných liniek, elektrobusmi a zálohovými vozidlami? Nič? Šicko olrajt? ?
Reply on: 381+383 #81203:
Viem, už sme to vyriešili inak.
Reply on: Dispecer #81202:
Dáta k prázdninovým CP nebudú, vydával sa len univerzálny režim PRACOVNÉ DNI.
Reply on: TomoSK #81201:
Je to chyba, vieme o nej pri linkách 9 a 19. Hneď ako budú dáta k prázdninovým CP to opravíme.
Toto je ten prázdninový cestovný poriadok 19tky.. večer dokonca miestami hodinový interval..
Reply on: rpopo #81189:
na zastávkach žiadny prázdninový stĺpec ani nie je...
Reply on: Yogi616 #81197:
Mne napr. ani nenapadlo, že by mohla byť tu chyba. Väčšina mesta si pozerá CP cez imhd.sk ?
Reply on: Yogi616 #81197:
V prípade, ak už sú zverejnené. Neraz sa stalo, že nový cestovný poriadok bol už v platnosti, no zverejnený na oficiálnej stránke ešte nebol.
v CP L19 je chyba, áno, stačí si pozrieť dáta v oficiálnych cestovných poriadkoch

inak neviem, prečo aspoň tu na imhd, kde každý lúšti CP, hľadá chyby, chce aktuálne CP, tak si nepozrie oficiálne CP zverejnené od DPMK
Reply on: Alco #81195:
Len pre zaujímavosť, včera bola nejaká X2ka nevypravená a okolo 21. hodiny sa tam išla zapojiť záloha. Inak neoficialny zoznam služieb, ktore nemusia byť vypravene alebo môžu byť na úkor iných oslabené, bol urobený už pred niekoľkými rokmi.

Mimochodom, na Ubiane som sa dnes dozvedel, že okolo deviatej večer jazdí z amfiku 7čka na Rybu. A podobnych nezmyslov som v okolí amfiteátra dnes našiel viacero.
Reply on: veteran #81194:
Úplný súhlas, dokonca výpravcovia AD dostali "neoficiálny" zoznam služieb, ktoré NEMUSIA byť vypravované (okrem iných aj niektoré 51), to je naozaj vrchol dopravnej logistiky hodný odborníkov z Bardejovskej alebo tr. SNP, resp. Súmračnej ulice.
Čerstvé zážitky z osemhodinového pôsobenia na Lx2 hodnotím jediným výrazom: PSYCHYATRIA v plnom rozsahu! Trasa, cestovné poriadky, typovosť vozidiel - celé o hovne.
Už aby rozkopali aj Terasu, Moldavskú a Kruháč, nech je parádne vzrúšo...
Reply on: minoo #81191:
Informovanosť ľudí sa predsa nijako nemení. Ona nevychádza už celé roky. Niekto to dostane spraviť za trest po robote večer a tak to aj vyzerá. Mizerne napísaný služobný príkaz (stačí porovnať dnešné s tými spred 20 rokov a človek nevychádza z údivu) dostane za úlohu prefiltorvať do uverejniteľnej podoby. Potom sa to nakopíruje do formy univerzálneho výlukového oznamu.

Navigácia zo zrušených zastávok na náhradné nehrozí. Kto by to už len robil...

Pritom náznaky zlepšenia boli v roku 2015, ale po pár týždňoch sa "záhadne" vytratili. Hrozne by ma zaujímalo, prečo tu teda nevidíme vyradené veľkoformátové dopravné značky prelepené veľkými výlukovými a navigačnými oznamami, čo bolo označené, citujem, ako "výborný nápad".

Ďalšia vec: Podnik sa vraj mal s trasami liniek NAD zobudiť príliš neskoro. A už vôbec nemal súhlasiť s paralelným odstavením Komenského a Němcovej ulice. Len to by sa bolo treba postaviť na zadné a vysvetliť mestu, že to proste nejde, že v prvom rade nie sú autobusy a vodiči na kavlitnú a adekvátnu náhradu električiek. Ale nie. Oni si budú pekne slabúčko hryzkať, zosmolia paškvíl podobný súčasnému stavu a popri tom ešte aj vyparazitujú iné linky. A keby aspoň tento paškvil fungoval. Hneď prvý deň niet čo vypraviť, tak tam pošleme krúžiť zálohu (jednu sme si pre istotu už dávnejšie zrušili) a spásonosný elektrobus. Lebo elektrobus s malou kapacitou a výdržou je presne to pravé vozidlo na sanáciu výpadkov ED! ?

A potom sa zistí, že ubúdajú cestujúci. Naozaj šokujúce. #NemámeKohoVoziť
Reply on: rpopo #81189:
To skôr vyzerá ako chyba v dátach. O niektorých ľuďoch nemám ktovieako vysokú mienku, ale nedokážem si predstaviť, žeby toto niekto myslel vážne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.