Kolajový kruháč Moldavská.
V niektorých európskych mestách niečo také už bolo, a metodou pokus -omyl sa presvedčili o nevhodnosti takého riešenia. Tak napríklad voz musí proti hrotu prejsť až tri výhybky (v prípade vratnej smyčky až štyri) Výhybky sú od seba v malých vzdialenostiach.
Ako bude riešené ovládanie/blokovanie výhybiek napríklad v prípade, že od železiarní prichádza R3 a od SNP na Moldavskú odbočuje 6 ??? Síce cez väčšinu dňa tam nie je velká premávka , ale v raných a odpol. špičkách tam asi bude dochádzať k zaujímavým situáciám.
Podobný problém som osobne zažil v Berlíne v 80-tych rokoch.
V niektorých európskych mestách niečo také už bolo, a metodou pokus -omyl sa presvedčili o nevhodnosti takého riešenia. Tak napríklad voz musí proti hrotu prejsť až tri výhybky (v prípade vratnej smyčky až štyri) Výhybky sú od seba v malých vzdialenostiach.
Ako bude riešené ovládanie/blokovanie výhybiek napríklad v prípade, že od železiarní prichádza R3 a od SNP na Moldavskú odbočuje 6 ??? Síce cez väčšinu dňa tam nie je velká premávka , ale v raných a odpol. špičkách tam asi bude dochádzať k zaujímavým situáciám.
Podobný problém som osobne zažil v Berlíne v 80-tych rokoch.
Bjorn
Pri ceste z Jazera do Barce dôjde k výraznému skomplikovaniu prestupu, pribudnú desiatky metrov a dva svetelne riadené priechody navyše. Dokonca ani pri omnoho viac využívanom spojení - z autobusov z Barce a z regionálnych liniek na električky. Nebude sa dať prejsť priamo medzi paralelne stojacimi zastávkami. Cestujúci sa musí vrátiť na križovatku, prejsť cez odbočovací pruh, následne cez Južnú triedu (samozrejme oboje cez semafory) a potom naspäť v smere do centra na zastávku. Podobne pri cestovaní z Barce na Terasu. Vzdialenosť sa síce výrazne nezmení, ale miesto jedného semaforu budú štyri. Takto sa pristupuje k pomerne významnému uzlu regionálnej a mestskej dopravy? Namiesto zastávok oproti sebe sa rozmiestnia tak, že sú aj vyše sto metrov od seba cez xy semaforov?
Účel rekonštrukcie má byť aj vyššia priepustnosť križovatky. Takže na jednej strane, križovatka sa roztiahne do šírky (lebo vedľa seba sa v dvoch pruhoch vojde viac áut, ako v jednom pruhu za sebou), no na druhej strane sa znemožní pravé odbočenie cez oranžovú blikačku, resp. cez značku "daj prednosť v jazde". No kde je potom ten prínos v priepustnosti?