Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #77316:
Carrefour este funguje? Pamatam si, ze boli staznosti na to, ze z niektoreho smeru preferencia nepusti auta alebo daco take. Chceli ju zrusit. Uz som par krat videl ako elektricka dostala cervenu
Reply on: TA #77314:
- pri Carrefouri (indukčná detekcia, ako funguje je cca známe)
- Alejová x Rastislavova (indukčná detekcia, tvrdá preferencia)
- Barca, Ulica osloboditeľov (pri výjazde z obratiska, identifikácia tiež cez detektory)
- Zimná x Letná (trolejový kontakt, tiež poznáme ako pracuje)
Reply on: PTI #77313:
Električkový kruhový objazd bol len návrh, ktorý nebol nikdy prijatý, alebo bol prijatý a neskôr vymenený za druhý návrh?
http://www.ptinziniering.sk/aktualne_projekty_pdf/Kosice-MET-uzol%20VSS%20pracovny%20navrh%20krizovatky%2004.2015.pdf – koľaje medzi Barcou a Krásnou sa nezrealizujú?
Reply on: Yogi616 #77306:
Na ktorých 4 križovatkách preferencia funguje?
Reply on: Bjorn #77310:
Pre tých mudrcov čo toľko kritizujú nové zastávky na VSS - o výhodách zvýšenia priepustnosti križovatky sa nebudem opakovať, mimochodom tam v kolónach stoja aj autobusy DPMK a Eurobus, len jeden príklad: porovnanie najčastejších prestupov z električiek - medzi 4 a 9 a medzi 9 a 4 - vzdialenosti ostávajú prakticky tie isté cca 110 m - 120 m, počet priechodov ktoré je potrebné prejsť - tak isto bez zmeny, dva. Neviem čo je tu ešte potrebné riešiť okrem faktu že niektorí tu diskutujúci nič iné ako neobjektívnu subjektívnu kritiku nepoznajú. Nech sa vám darí, vážení. A ešte k tým vzťahom k pozemkom - ak ste takí múdri, nájdite si na katasterportáli pozemky na ktorej leží križovatka a pozrite si majetkové vzťahy. A zistíte aj to, že niektoré pozemky nemajú vôbec zapísaného majiteľa. A ak chcete na takom pozemku niečo robiť, tak bohužiaľ nedostanete stavebné povolenie, ani keby ste sa rozkrájali. Už dokonca hrozilo, že kvôli tomu celá učs 15 (križovatka VSS) vypadne zo stavby MET. A teraz si tu kritizujte koľko chcete ! Želám pekný večer.
Reply on: Bjorn #77310:
Určite je lepšie ako to súčasné rozťahané.
Reply on: neutron #77309:
Sú dve možnosti:
- po dokončení rekonštrukcie električkových tratí (pričom by sa mali obnoviť i dotknuté úseky trolejového vedenia);
- nikdy.

Odpoveď záleží od DPMK & mesta. ?
Reply on: Yogi616 #77306:
Fakt považuješ navrhované rozmiestnenie zastávok za lepšie, ako súčasné?
Mal by som otázku, dúfam, že mi na to niekto zasvätený dokáže odpovedať. Kedy, ak vôbec, by mohla byť v Košiciach obnovená trolejbusová doprava?
Reply on: 110mat110 #77307:
Choď sa pýtať kade-tade. Ja som dostal na každom mieste iný pohľad (inú odpoveď) na preferenciu. Na MMK, v DPMK a aj u prevádzkovateľa CSS.
Tie štyri križovatky fungujú, to si vieš aj sám overiť.
Reply on: Yogi616 #77306:
Aj ja mam v garazi miesto na Lambourghini len som si ho este nekupil. Ak preferencia je, nech je zapnuta. Ak nie je zapnuta, naco tam je?!
Reply on: Bjorn #77294:
Ty o čom furt meleš? Prečo by zastávky museli byť v jednej úrovni? Koľko ľudí cestuje tak, že po vystúpení na zastávke VSS prejde na opačnú stranu a ide smerom na Jazero?
Veď ak niekto pôjde z Alejovej do Barce, tak bude tak isto prechádzať cez cestu ako teraz, len s tým, že zastávka VSS bude bližšie. A to isté aj v opačnom smere.

A preferencia funguje na štyroch križovatkách, na križovatke Jantárová-Južná trieda je vybudovaná tiež (ale vypnutá), tak isto aj na Námestí osloboditeľov (všimni si tie lišty medzi koľajnicami na Južnej triede, taktiež vypnutá) a samozrejme, aj na Triede SNP, ale tam je tiež vypnutá.
Reply on: Dispecer #77300:
Všetko je o rokovaniach a o tom ako je to nastavené zhora. Veď projekt Modernizácia električkových tratí sa kľudne mohol volať Komplexné riešenie zvýšenia kvality mobility ekologickými formami dopravy, alebo podobne... Ale veď tu nám stačí do 30ročného asfaltu vyrezať polmetrový pás, aby sme doňho umiestnili vodiace prvky, namiesto celého nového povrchu...
Reply on: Mike #77302:
Pokiaľ mi je známe, výstavbu električkovej vozovne, električkové trate i nákup 15 ks električiek Solaris Tramino pre Ołsztyn sa financuje práve z fondov EÚ.
Trocha prerusim plodnu debatu:

Na krizovatke dom umenia nie je odbocovaci pruh od Steelky smerom na Moyzesovu. To tam vazne nebude?? Okrem toho, pustit 2 pruhy do krizovatky smer NO a pritom nechat na vyjazd von len jeden je dost dementne riesenie.
Reply on: Dispecer #77300:
A je to určite projekt za eurofondy? No čo je a čo nie je oprávnený výdavok je často otázka konkrétnych dohôd a rokovaní. Druhá možnosť je, že to nie je oprávnený výdavok ani v Poľsku a tie chodníky zaplatila samospráva z rozpočtu.
Reply on: Dispecer #77300:
Teda, ináč povedané... Je to problém toho, ako sú nastavené eurofondy u nás, či problém je niekde inde?
Reply on: veteran #77299:
A ako to vysvetľujú v zahraničí, napríklad v takom Poľsku, kde vrámci výstavby novej električkovej trate (ale i rekonštrukcie) nie je problém obnoviť povrchy všetkých chodníkov a ciest v uličnej čiare ulice, kde premáva električka? (Viď napríklad Ołsztyn.)
Reply on: Bjorn #77298:
Som zvedavý, ako vysvetlíš €Ú, že cez europrojekt na električkovú trať ideš meniť povrch na x desiatkach/stovkách metroch chodníkov.
Reply on: veteran #77296:
Takže sa preto vypracuje nový projekt na tie úseky, ktoré nerieši tento? Naozaj ti tu nepríde nič divné? A keď si myslíš, že mesto/NDS/hocikto sa skoordinuje s rekonštrukciou v súvislosti MET, tak si uvedom v akom meste žiješ ? V meste, kde sa električková trať mení spôsobom, že sa vyfrézuje asfalt 30 cm napravo a 30 cm naľavo od nej a zastávkové ostrovčeky ostanú nedotknuté, dokonca aj s pôvodným hrdzavým zábradlím.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.