Reply on: S499.1023 #80950:
Keď je zastávka PRED križovatkou, tak čakáš každý deň na inej zastávke...? Nerozumiem tomuto myšlienkovému postupu. Keď si všimneš čelo električky pozornejšie, tak tam nájdeš zariadenie, ktorému sa hovorí transparent, alebo display a na ňom svieti číslo linky. Čiže kuknem, čo ide a podľa toho buď nastúpim, alebo nie. Bohužial tento teľací syndróm nečítania informácií je masovo rozšírený v našich končinách. Bežne zažívam pri skúšobných a technologických jazdách, že sa teľatá a teliatka (podľa veku) búchaním a kopaním do dvier električky dobíjajú dovnútra bez toho, aby si prečítali, že je to SKÚŠOBNÁ alebo TECHNOLOGICKÁ JAZDA a nie 2-ka alebo 6-ka. Pritom vozidlo je takto označené spredu, zboku (Variá LF2+ dokonca aj z ľavého) a zozadu. takž asi toľko k zastávkam...
mi.v
Afeno písal, že za tým odstránením koľaje z projektu boli pozemky: https://imhd.sk/ke/doc/sk/15626/Modernizacia-elektrickovych-trati-2-etapa#4 , ale iný dôvod, ktorý podľa Yogiho existuje, sa mi dohľadať nepodarilo.
Električkový kruhový objazd VSS bol naprojektovaný (vo fáze pracovného návrhu) ako alternatíva, výkres na stiahnutie je ešte stále v zozname http://ptinziniering.sk/?id=aktualne_projekty
Z môjho pohľadu mohla byť možná komplikácia v riadení križovatky. Ale prínos pre ED by bol vyšší. Nedalo sa z rovnakého dôvodu ako tá koľaj.