Reply on: Dead #80009:
"Dalsia vec, staznosti su povazovane za anonymne, pokym nie su poslane postou, resp. nie su podpisane, takze ak staznost riadne vyplnim, meno, osobne udaje, len to nepodpisem, kedze cez net to nejde, tak sa to oficialne riesit nemusi - ale co osobne skusenosti, je sacna ze sa to riesit bude?"Sťažnosti už nejaký rok treba prísť podpísať osobne na DPMK. Bohužiaľ. Keď ju podpíšeš, riešiť sa bude. Možno k Tvojej spokojnosti, možno nie - závisí to prípad od prípadu. ?
"Este nieco, mozem sa stazovat len na konkretnu situaciu, jediny skory odchod, musim napisat vsetky udaje o buse, datume a case? Co potom, sofer povie ze skor neodisiel, co bude nasledovat?"
Čím viac údajov a čím sú presnejšie, tým je väčšia šanca, že zistia, o koho konkrétne sa jedná.
"Ak by som ale spocital iba peniaze (nie cas), ktore ma stali skorsie odchody a nefunkcne, ci zle fungujuce zlte citacky, tak za posledne roky by to boli nie desiatky, ale uz stovky Eur.
Ked sledujem, ako cestujuci pouzivaju karty, pri vystupe prilozia, nasledne prestupuju, takto aj pri 20 min. ceste pouziju 2 listky, alebo cestuju viac ako 30 min., ale malokto si tukne aby si kupil 60 min. listok, takze na 40 min. cestu tiez pouziju 2 listky, aj keby im stacil jeden. Kolko penazi neinformovani cestujuci minu zbytocne a kolko kvoli skorsim odchodom...
Nemozem si pomoct, ale myslim ze to chce systemove riesenie, aj v tejto diskusii sa nasli ini cestujuci ktori maju pravidelne skusenosti so skorsimi odchodmi, takze to nie je ojedinely pripad."
Hľadať systémové riešenie bez zapojenia DPMK do toho (či už cez sťažnosť, alebo "násilne" - cez médiá), je také... ?
Proste, je super o tom písať na imhd.sk, ale takýmto spôsobom sa to na oficiálne cesty jednoducho nedostane. ?
"Zaujimalo by ma este, ak by mi kvoli skorsiemu odchodu nevystacil povodny listok a neoznacil by som si dalsi, prisiel by revizor a listok by bol par minut neplatny, ako by sa toto vyriesilo, kedze ako spotrebitel sluzby mam iste prava a zakupil som si sluzbu za urcitu cenu a spoj v dany cas neprisiel, ze prisiel o 2 min. skor ma nezaujima, ja som bol na zastavke v cas odchodu, mal som zakupeny a oznaceny listok, svoje povinnosti som si splnil, DPMK si svoju povinnost nesplnil, ako by sa to riesilo? Mozno sa to zacne riesit az ked takato situacia nastane a niekto nebude ochotny platit pokutu za chybu ktoru sam nespravil."
Ja osobne som s tým problém nikdy nemal, keďže väčšinou mám zakúpené predplatné lístky. Takže ešte raz - treba sa opýtať DPMK a potom sa prípadne tu pochváliť odpoveďou. ?
dewj