dalo sa cakat.. grc, jdu blejt velebnosti.. ? dufam ze za tym v kratkom case ako nahrada dlhych KT8D5 uz konecne pridu aj nejake skody 29/30T ci CAF urbos.. stale verim ze aj v nasom meste raz uvidime taketo briky
Jedina moznost je ist Cassosport -> Merkury -> Woodcote -> cez vypadovku -> Optima -> okolo blsaka, poza cassosport -> Cassosport
Mne by taka linka vyhovovala ale aj tak si myslim, ze su to zbytocne vozkm. Ako sa chces od Cassosportu dostat do Barce a nazad?! Ukoncenie pri optime tiez nedava zmysel, pretoze sa nema ako vratit cez vypadovku. A len potiahnut o jednu zastavku Cassosport -> Optima je blbost, to by nikto nevyuzival.
Tak, ako je linka vedená teraz, vytvára aspoň možnosť prestupu na linky 6/9/R. Hoci sa na združenie zastávok počas rekonštrukcie všetci nekompetentní vykašľali (a zastávka Spoločenský pavilón by si to rozhodne zaslúžila, prípadne aj zastávka pri Gymnáziu Alejová), je lepšie ponechať toto prepojenie, ktoré generuje cestujúcich, než to ukončiť pri Optime. Časť tejto trasy je hojne využívaná študentmi z internátov na Jedlíkovej smerom k TUKE a určite je to aj alternatíva pre južnú časť KVP. Samotné spojenie spojenie KVP - Optima určite nebude mať dostatočný potenciál na životaschopnú linku.
Možno si si to nevyšimol, ale "nové" električky sú o poznanie menšie ako súpravy T3/T6 a KT8. Chcel by si snáď, aby sa znížila kapacita na týchto linkách? Potom by si nadával, že sa miesto veľkých vozov začali nasadzovať menšie.
T6-tky a KT8 staré rozhodne nie sú a tak skoro jazdiť neprestanú.
Z Cassovie cestujem v čase obeda takmer denne a priemerná obsadenosť z konečnej je 3-7 ľudí, či už v L15 alebo L16. Majú interval 7+8 min. a pri takom intervale to je celkom dobré využitie – nemyslíte?
V cestovných poriadkoch si vieš presne pozrieť, kde je objednaných koľko spojov a v akej hustote, to že prídu v inom poradí a s meškaniami je vecou dopravnej situácie, ktorá sa nedá ovplyvniť. Cassovia je možno neslávka ale ľudia tam cestujú stále (a nie len do samotnej cassovie ale aj do iných cieľov v blízkom okolí), preto tam jazdia aj spoje MHD.
A s obyvateľmi Terasy sa zase vydžubalo. Prečo? Lebo všetky nové električky sú nasadené na L2,4,7,R7 a linky 6 a 9 sú vykonávané "hnusne" pomaľovanými a už pomaly starými KT8D5. A na hovno sú mi nové električky na L4 ktorá po 18hod. už nemá vyťaženosť a premáva len prázdna do Barce. A ty cestuj akoby v plechovej truhle s ktorej nič von nevidno. Hanba tomu čo rozdeľuje výpravu električiek.
Ja sa ešte čudujem, že L15 a L16 zachádzajú ku Cassoviii, keď po skončení "slávy" Carrefouru už tam život akoby sa vytratil.
A je tu otázka: ktoré sídlisko je väčšie Železníky alebo Terasa?
Pýtam sa preto, lebo už ma to poriadne s....ie, že ak čakám na L71 a L 72 tak ako je to možné, že prejde L15 smer Cassovia, potom L10 na Optimu a znova L16 na Cassoviu a až po tích exkluzívnych linkách príde L 71/72. Akoby tamtie linky boli objednané v takej hustote, že KvP a Terasa boli ako LIX. Hrozné.
vdaka za info, nuz 10.3. to bude hodne zaujimave.. ? som zvedavy ci to napokon fakt eurovia da, ako som mal info priamo odtial od spoluziaka, kadopadne drzim im palce
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
A je tu otázka: ktoré sídlisko je väčšie Železníky alebo Terasa?
Pýtam sa preto, lebo už ma to poriadne s....ie, že ak čakám na L71 a L 72 tak ako je to možné, že prejde L15 smer Cassovia, potom L10 na Optimu a znova L16 na Cassoviu a až po tích exkluzívnych linkách príde L 71/72. Akoby tamtie linky boli objednané v takej hustote, že KvP a Terasa boli ako LIX. Hrozné.