Reply on: S499.1023 #78798:
Medzištátnu pokladňu akosi nemáme – holt, neprevádzkujeme tu zastaralé móresy, ako MÁV (okorenené ručným vypisovaním medzištátnych lístkov).A hej, časť personálu ZC ZSSK v KE vie komunikovať maďarsky.
Nemali by sa kontrolovat citacky kariet kazdy den? A ked citacka nefunguje, nemala by byt oznacena, ze je nefunkcna?
Tatranka
Trate: KIvalita na jednotku, rovina je rovina, oblúk je oblúk, žiadne "drncanie" a vlnenie, teda aspoň na linke 1, linka 2 neabsolvovaná. Tlmenie vibrácií koľají asi podobne riešené ako Budapešť, je to niečim zalievané. V historickom centre medzi koľajami betón s imitáciou dlažobných kociek, zaujímavé riešenie...
Vozy: Tak to je jasné... Samá Škodovka, plus Karásconyi villamos KT8D5 na L1 ?. Nepodarilo sa odchytiť a zviezť, škoda... Jazda veľmi pohodlná, hluk minimálny ako von, tak aj dnu, interiéry priestorné, bez bariér a nástrah. Jediná výhrada k sklonu operadiel sedadiel, príliš kolmé. Vozy vzorne čisté.
Zastávky: Skutočne bezbarierové, bez výnimky! Prístrešky všade jednotné, veľké, dizajn jednoduchý a nadčasový, informačné displeje dobre čitateľné aj z väčšej vzdialenosti, obojstranné, dobre umiestnené a viditeľné, čas a aj teplota vzduchu samozrejmosť. Automaty na lístky som nejak nepostrehol, asi nemajú žiadne.
Tarifné odbavenie: Veľké mínus - neprestupný tarif, jednorázový lístok za cca 1 Euro. Inak pochvala, tetuška v predpredaji komunikovla aj po anglicky. Pred rokmi nemysliteľné, nevieš maďarsky, smola...?
Fotenie vozovne zvonku cez plot, do 5 minút SBSkár pri nás a veľmi slušné (!) upozornenie na zákaz fotiť. Zdokumentované nejaké tie Éčka - motorové 2ks, jeden vlek, stav asi prevádzkyschopné. KT8 videné cca 5 - 6 vozov, jeden už rozobratý asi na ND. ?