Tak tie náhodné zhluky buniek v čiernych mundúroch /česť svetlým výnimkám!/, to z vlastnej hlavy nemajú, na to vezmem jed. Asi ich školili aj tomu nápadne hlasnému "telefónovaniu" komusi "zhora" do vypnutého mobilu... ? ? ?
Som si istý, že oni prešli jednotným (za)školením. Keď si odmyslím nechutné osobné urážky v zásade všetci tvrdia to isté: To ňe dokončeno, to śe pridze ešči dokončic/opravic, šicko olrajt. ?
Lenže kompetentným je to úplne jedno. Nedávno sa v médiách rozoberala primátorova fotka na Facebooku z kontroly na Kuzmányho, kde pózoval s takouto fušerinou. Rozumný človek by predpokladal, že po takom haló si zhotoviteľ dá aspoň na tento jediný nedostatok pozor a odstráni ho. No o realite, ako to "opravili", nech sa zájde každý presvedčiť sám.
Sranda je, že projektová dokumentácia MET vykazuje identické symptómy. Pár zlepšení a k tomu nemysly, nemoderné až zaostalé riešenia a konzervácia doterajšieho stavu.
No nič, tak snáď o 20 rokov sa podarí zosmoliť niečo kvalitné. Dovtedy bude treba pretrpieť výčiny sudopáckych inžinierov (pochybujem, že to, čo kreslili do projektov, si boli predtým pozrieť v teréne).
Keď na sto metroch nájdem sto nedorobkov a fušerín, niekde asi bude problém. A že to nie je dokončené... Mnohé z nich už samozrejme nik opravovať nebude. Nebudú to predsa pred voľbami celé rozrypávať znovu.
...v podstate ani nemá význam sa zapodievať takýmito malichernosťami. Projekčne nedotiahnuté veci a niekedy vyložené nezmysly sú oveľa horšie. Na každej jednej zastávke sa nájdu...
Si neobjektívny! Je to absolútne najmodernejšia a najrovnejšia trať s absolútne najmodernšjšími LF2+ (vidíš, ešte aj + to má!!) ? ?
A teraz vážne - je to naozaj zlé, vidno to veľmi zreteľne aj voľným okom (netreba teleobjektív) aká je tá trať krivá do všetkých strán. Hold, podbíjanie nie je pre srandu.... ?