Reply on: S499.1023 #78333:
1) foto hovorí len o oboch typoch vlakov na trati a NIE o tom čo som písal. Alebo mi chceš povedať, že ľudia chodia Skom miesto toho ICE do 100km vzdialanej destinácie? Pretože ja stále uvažujem nad košickým modelom, nie Nemeckým a existnciu súbehu ako na fotke som NIKDE nevylúčil.2) áno, narozdiel od iných typov na SVK, opäť sa bavíme o Slovensku, kde to v tej dobe bolo niečo špeciálne (a samozrejme tiež nutné pre traťové pomery). Opäť som NIKDE nenapísal, že to platí pre celý svet. Vtedy sme tu poznali len odpor a tyristor.
3) čo sa týka Baureihe 202 - nie je to elektrická lokomotíva a taktiež ju nikdy DB nekúpili. A keď ty tak chytáš za slovíčka, tak ťa upozorním, že nebol to len Henschel, ale aj BBC. Rakúska 1822 bola elektrická a používaná v prevádzke.
monoblok
Co sa tyka tej druhej strany, tam by som spravil celkovo upravu toho uzemia. Predlzit Masarykovu na druhu stranu s napojenim na Presovsku, zahradky zrusit a urobit tam normalne park s kupaliskom s tym, zeby sa spravil nadchod ponad Presovsku a apon nejake schody na Furcu prip nejaky cyklochodnik na Furcu tiez. Druha budova ku stanici a k nej by som spravil prave cestu od tej novej spojnice Masarykova-Presovska. Samozrejme vacsie garaze, aby ludia nechodili autom do mesta, ale nechali auto v tej garazi a sli do mesta pesi tunelom cez stanicu. Otazne je vysporiadanie pozemkov a co vlastne ZSR/iny vlastnik potrebuju na tej druhej strane mat, takto by sa zmensila bariera, ktoru v meste vytvara stanica a umoznila by odlahcenie dopravy aj od Palackeho si myslim.