Reply on: veteran #78311:
no ale ved som pisal ze tie 2 pary vlakov z KE do Prahy regiojetu(odchod z ke rano a vecer) a aj leo expresu(nocak) ostavaju aj po novom roku tak ako boli po starom, takze to treba brat do uvahy a este tu je rychlovlak pendolino statnych zeleznic CD/ZSR ktory prave vyzuziva usek KE-ZA takze zas az tak riedko vlakov na tomto useku tiez nemame ,ale tak je to prioritou vlad do coho budu investovat ,vsade vo svete sa investuje najma do eko dopravy a teda hlavne vlakovej ,dialnice naopak ustupuju pomaly ale isto (resp takmer vsade v eu ich uz maju vybudovane, len sa udrziavaju) ,vlakova doprava a jej rozvoj by mal byt v kazdom modernom state priorita c.1 (a predovsetkym na to by sa mali prednostne vybavovat financie ci uz z eu fondov prip inych zdrojov) je smutne ze u nas to tak nie je a vyrazne sa to potlaca do uzadia na ukor ciest a dialnic.. ale tak nakoniec tento smutny trend je aj v niektorych nasich mestach, vsak pozname dobre ako je to u nas v KE napr s trolejbusmi a ako si sudruhovia vo vedeni mesta presadili "svoju" eko dopravu..
.. Btw. Ludovitov pramen sa nachadzal aj na Jahodnej, len tam by asi omnibus nedosiel
monoblok
http://bydleni.idnes.cz/praha-slum-chudinska-kolonie-na-slatinach-fgp-/architektura.aspx?c=A150219_181018_architektura_web
Nehovorim, ze okolie Ruzovej je prave najsympatickejsie,no neznamena to, ze sa tych par domov musi nutne zburat, planovana vystavba s nejakou cyklotrasou smerujucou do mesta ci "bulvar Terasy" tam mozu byt aj bez nejakej ten asanacie.