Reply on: 110mat110 #78303:
Správne, tieto údaje boli aktuálne až kým sa nepremeškal termín pre Operačný program Doprava, z ktorého mali ísť peniaze na rekonštrukciu úseku Kysak - Košice. Preložkou pri Štrbe by som si už tiež nebol istý, keďže ani to nie je najčerstvejšia informácia. Ani z Európskej únie nepotečú peniaze donekonečna, raz sa proste minúť museli...Podľa plánu z čias, keď sa s rekonštrukciu začínalo, je trať z Bratislavy do Košíc už takmer kompletne vymenená. Po diaľnici jazdia Slováci z Košíc do Bratislavy už vyše dekády, výstavba D1 pokročila k Michalovciam a čo nevidieť bude v Užhorode. Už niekoľko rokov kotvia remorkéry v Novom meste nad Váhom, Trenčíne a Žiline, kde sa prekladá náklad z Číny. Vďaka nedávnej zimnej olympiáde vo Vysokých Tatrách vykazuje Slovensko rekordné tržby z cestovného ruchu, k čomu prispievajú desiatky pravidelných letov (vrátane medzikontinentálnych) na všetkých piatich významných medzinárodných letiskách.
Ibažeby nie...
.. Btw. Ludovitov pramen sa nachadzal aj na Jahodnej, len tam by asi omnibus nedosiel
monoblok