Sága elektrošmejdov na pokračovanie:
Doplňujúca otázka 3-3:
„Je priatelne iné usporiadanie dverí? Ktoré sú takisto účinné z becpečnostného hľadiska? Prosíme Vás o odôvodnenie prečo ste vybrali taketo parametre dverí?“
Odpoveď:
„Verejný obstarávateľ požaduje štandardné mestské vyhotovenie vozidla - elektrobusu v kategórii 12 metrov, a to je štandardne vybavené 3 dverami. Usporiadanie dverí verejný obstarávateľ požaduje aj z dôvodu rýchlej výmeny cestujúcich na zastávkach. Verejný obstarávateľ požaduje bezpečnostné prvky minimálne v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 4 súťažných podkladov Z týchto dôvodov nie je prijateľné iné prevedenie.“
Takže, na naftových šmejdoch boli prijateľné štyri kapurky, lebo rýchla výmena cestujúcich. Pri elektrobusoch je nutné mať tri kapurky, lebo rýchla výmena cestujúcich ? Štandardný mestský naftový autobus v kategórii 12 metrov má mať štyri kapurky, štandardný mestský elektrobus v kategórii 12 metrov má mať tri kaputky. Ende, šlus.
Doplňujúca otázka 3-3:
„Je priatelne iné usporiadanie dverí? Ktoré sú takisto účinné z becpečnostného hľadiska? Prosíme Vás o odôvodnenie prečo ste vybrali taketo parametre dverí?“
Odpoveď:
„Verejný obstarávateľ požaduje štandardné mestské vyhotovenie vozidla - elektrobusu v kategórii 12 metrov, a to je štandardne vybavené 3 dverami. Usporiadanie dverí verejný obstarávateľ požaduje aj z dôvodu rýchlej výmeny cestujúcich na zastávkach. Verejný obstarávateľ požaduje bezpečnostné prvky minimálne v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 4 súťažných podkladov Z týchto dôvodov nie je prijateľné iné prevedenie.“
Takže, na naftových šmejdoch boli prijateľné štyri kapurky, lebo rýchla výmena cestujúcich. Pri elektrobusoch je nutné mať tri kapurky, lebo rýchla výmena cestujúcich ? Štandardný mestský naftový autobus v kategórii 12 metrov má mať štyri kapurky, štandardný mestský elektrobus v kategórii 12 metrov má mať tri kaputky. Ende, šlus.
veteran
1. Ako zohnať klbák na linku 10 o 7:25 z Bruselskej
2. Popoludní by cestujúci asi neboli radi, keby to šlo najprv po Americkej a až potom do sídliska.
K bodu číslo 1: Klbák predtým robí polkolo na linke 51 a presúva sa naspäť na Ťahanovce naprázdno, po linke by to už nestíhal a na daný čas už ťažko zháňať nejaké iné vozidlo, jedine ak posúvať, preslužbovať aj 10ku, aj 51ku. Myslím, že aj tak by vznikla potreba na ďalší voz na 51ku, popoludní prakticky nepoužiteľný, keďže ranná špička je na 10+51 neporovnateľná s popoludňajšou. Dokonca sa nedá porovnávať intenzita spojov z Madridskej/Bruselskej s intenzitou z Luníka VIII. Preto je napríklad celkom slušný problém zapojiť R1006 presúvajúcu sa naprázdno zo železiarní už na Luníku VIII. Takto musí ísť naprázdno až na Ťahanovce.
----
Na linke 51, resp. na jej službách, by som sa zameral na odstránenie jedného kola D5101 na linke 27. Medzi posledným spojom na 51ke a kolom na 27ke má služba hodinovú dieru vo výkone a celá táto sranda predlžuje službu na 9 a trištvrte hodiny, čo už je celkom dosť. Toto kolo sa dá bez problémov vykryť preslužbovaním 27iek a zapojením vozidla z linky 56 končiaceho na Námestí osloboditeľov o 7:54 (so zachovaním povinných prestávok atď.).
Ak by sme do toho zapojili preslužbovanie 56ky a zopár drobných zmien v ďalších pár službách, vieme odstrániť aj popoludňajší prejazd O3403 na linke 27 či zbytočný presun naprázdno D4225 z Maše do garáže Šaca.