To je z projektovej dokumentácie MET. Sú tam popísané riadne skvosty, napríklad, že podnik v roku 2020 plánuje prevádzkovať LF3+. Už len napísať podmienky na súťaž, ale ani to problém nebude ?
Áno, ide o náklady, a toto je riešenie, ktoré tie náklady reálne šetrí. Na iných linkách sa to nedá zaviesť, pretože každá má nejakú svoju originálnu funkciu. Narozdiel od L51, ktorá je iba kapacitnou posilou časti trasy L10, s ktorou je v 100%-tnom súbehu.
Neviem o žiadnej linke, kde by sa toto dalo zaviesť. Nosné linky jazdia väčšinou zo sídliska cez centrum na iné sídlisko.
Navyše, na 51ke by to (minimálne jedno) poradie navyše, ktoré by vzniklo zastavovaním ráno aj na ceste na Ťahanovce, bolo popoludní nepoužiteľné. Popoludňajšia špička je viac natiahnutá, štyri vozidlá tam proste stačia a tiež neviem, kde inde by sa dal taký voz použiť. Už sme tu raz mali trhanú službu 12 05 5, ktorá nebola skutočnou trhanou, lebo mala len ranný diel a cca štvorhodinový výkon. To by asi nikto nechcel robiť.
No ale to je bežné - že ráno v špičke - sa prepravuje viac ludi "kvantum" v smere sídliska - centrum (či do práce, či do škol) na viacerých "nosných" linkách a v opačných smeroch sa preváža v busoch (a električkach) viac vzduch ako cestujuci, to by sa "na zrýchlenie presunu a ušetrenia poradia - voza - mohlo takto potom riešiť na hocijakej linke , som zvedavý či take riešenie by prešlo na vedení mesta a ušetrilo by sa tym viac prostriedkov .... Ide o vozokm a o náklady, ja niesom ekonom, to nech posúdia iní..
?
Na 51ke máš dve možnosti:
1. Urobiť to tak, ako teraz (ten vzduch na Ťahanovce by sa vozil aj tak a navyše by to trvalo dlhšie)
2. Nechať ich jazdiť aj opačným smerom a pridať tam ešte jedno či dve poradia.
Ktorá možnosť je lepšia, ponechávam na každého osobnom úsudku...
To je fakt pravda - že L 51 v rannej špičke premáva len v jednom smere - v opačnom "preváža vzduch" ?? A to tie vozokm aj mesto riande plati ? ? Tak to potom klobuk dole - to je fakt "rarita" ? a potom nech niekto tu "sleduje" a "komentuje" nejaké spoje na iných linkách kde vidí v buse 5 - 10 ludi a aké su nerentabilné spoje a "prehnana" kapacita - pričom nielen z USS sa "preváža" vzduch v busoch (l RA) po návoze na ranne smeny, ale aj na mestskej linke ....
51ka v rannej špičke má na naše pomery zvláštnosť — premáva len z Ťahanoviec na NO, opačne sa presúva len manipulačne. Pokiaľ sa raz dostane do kolóny, len nabaľuje meškanie, ktoré sa s autobusom ťahá potom celú rannú špičku.
Pozri si spoje rannej spicky. Su pravidelne a symetricky. Dopravnu situaciu v KE vodici nemaju sancu ovplyvnit. Jednotlive vozy stoja v zapchach a ta desiatka co ti pride moze byt kludne este ta pred nou.
A čo tak zefektívjniť spoje na THC?príde 10, natrepe sa do nej 200 ľudí ( k ostatným 200, ktorí sú v autobuse), keďže thc je najľudnatejšie sídlisko, o 1 minútu po jej odchode si veselo príde 51, vezme 1 človeka a veselo sa rúti na thc. A najbližších 15 min. nepríde nič. Čo tak zefektívniť odchody busov?Napríklad, aby chodili p r i e b e ž n e ???Aj počas rekonštrukcie a nekonečných obchádzok jedine obyvatelia thc čakali na spoje 20 min...Na posilnenie spojov sa ani nepýtam, veď načo??? ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran
1. Urobiť to tak, ako teraz (ten vzduch na Ťahanovce by sa vozil aj tak a navyše by to trvalo dlhšie)
2. Nechať ich jazdiť aj opačným smerom a pridať tam ešte jedno či dve poradia.
Ktorá možnosť je lepšia, ponechávam na každého osobnom úsudku...